adexo3
۱۸۱۳۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لادروپ: قطر فرهنگ فوتبال ندارد +عکس

ميشائيل لادروپ هافبک درخشان سابق تيم‌ملي دانمارک در دهه ۱۹۸۰ و يکي از مربيان مهم فوتبال جهان در حال حاضر هدايت تيم لخويا را برعهده دارد.

ورزش سه: لادروپ که پس از هدایت تیم هایی مثل مایورکا، سوآنزی و ختافه با قراردادی سه و نیم میلیون یورویی به قطر آمده تا هدایت لخویای پرستاره را برعهده داشته باشد، در گفت و گویی با یک روزنامه دانمارکی کشور قطر را به نداشتن فرهنگ فوتبالی متهم کرده است.

لادروپ که قاعدتا با وجود پیشنهادهای خوب خارج از فوتبال قطر دوباره به فوتبال اروپا بازخواهد گشت یا هدایت یک تیم‌ملی را برعهده خواهد گرفت، در این مصاحبه تاکید کرده قطر با وجود آنکه از امکانات خوبی در فوتبال بهره می‌ برد اما فاقد فرهنگ فوتبالی و عشق لازم است.

این مصاحبه در حاشیه مسابقات جام‌جهانی هندبال در قطر با این مربی صورت گرفته است. هندبال ورزش اول دانمارک است و خبرنگاران زیادی از این کشور برای پوشش آن مسابقات حضور داشته اند. در حالی که بحث روز دنیا استفاده قطر از بازیکنان غیرقطری است، لادروپ در این باره گفته است: یک تجربه جدیدی برای من است که در اینجا مربیگری می‌ کنم اما واقعیت این است که قطر فرهنگ فوتبال ندارد، اما آنها قصد دارند با سرمایه گذاری ویژه ای که در این زمینه کرده اند در همه ورزش ها و فوتبال پیشرفت کنند.

لادروپ همچنین اشاره کرده که: در قطر قطار و مترو وجود ندارد و هم ترددها با اتومبیل انجام می‌ شود. همچنین در اینجا هواداری به مفهوم اروپایی آن وجود ندارد اما امکانات ورزشگاهی تاسیسات مربوط به فوتبال در این کشور بی نظیر است.

مصاحبه لادروپ در کشور دانمارک بسیار سروصدا کرده است. این مربی امشب به ایران می‌ آید.

لادروپ: قطر فرهنگ فوتبال ندارد +عکس

لادروپ: قطر فرهنگ فوتبال ندارد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج