adexo3
۱۸۳۲۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فان خال: تعویض دی‌ماریا درست بود

سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل ساندرلند اظهار داشت تصمیم تعویض آنخل دی‌ماریا درست بوده است.

خبرگزاری ایسنا: شیاطین سرخ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس موفق شدند در اولدترافورد با نتیجه دو بر صفر ساندرلند را شکست دهند.

وین رونی در دقیقه‌های ۶۶ (پنالتی) و ۸۴ موفق شد هر دو گل منچستریونایتد را به ثمر برساند. با این نتیجه، یونایتدها شمار امتیازهایشان را به ۵۰ رسانده تا به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کنند. ساندرلند هم با ۲۵ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفته است.

آنخل دی‌ماریا که در تابستان گذشته با شکستن رکورد نقل و انتقال‌های لیگ برتر انگلیس از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست، در دیدارهای اخیر به هیچ وجه نمایش خوبی برای شیاطین سرخ نداشت است. او در ۱۴ دیدار اخیر یونایتدها نتوانسته برای این تیم گلزنی کند تا لوییس فان خال، ستاره آرژانتینی تیمش که در ترکیب نخست قرار داده بود، بین دو نیمه تعویض کرده و عدنان یانوزای را به جای وی روانه میدان کرد.

فان خال پس از این دیدار گفت: من یک مربی هستم و می‌خواهم در همه دیدارها به پیروزی برسم. باید همه چیز را آنالیز کنم و بازیکنانی را در ترکیب قرار دهم که یک پله ما را به پیروزی نزدیک‌تر می‌کنند. در نیمه نخست به این فکر می‌کردم آنخل را بیرون بیاورم و عدنان را به جایش به زمین بفرستم. در ابتدای نیمه دوم این کار را انجام دادم و این تعویض هم جواب داد. فکر نمی‌کنم تصمیم اشتباهی گرفته باشم. بر این باور هستم که دی‌ماریا در این زمینه مشکلی ندارد زیرا او هم باید خودش را با شرایط لیگ برتر انگلیس هماهنگ کند. ریتم فوتبال در این کشور بالاست و فکر می‌کنم بالاتر از مدل فوتبالی است که در سایر لیگ‌های معتبر انجام می‌شود. باید به آنخل زمان بدهیم تا بتواند بار دیگر اعتماد به نفس از دست رفته‌اش را کسب کند. او هم انسان است و می‌تواند اشتباه کند. امیدوارم بتواند از پس این دوره سخت برآید.

سرمربی هلندی منچستریونایتد سپس به صحبت در مورد تعویض رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی این تیم پرداخت که نقش مهمی هم در پیروزی تیمش ایفا کرد. فالکائو برای تیمش پنالتی گرفت و مقدمه پیروزی یونایتدها را فراهم کرد. فان خال در این مورد هم اظهار داشت: از نمایش فالکائو به خاطر آن که توانست برای تیم پنالتی بگیرد راضی هستم اما به عنوان یک مربی، باید پیروزی تیمم را حفظ می‌کردم. آوردن مروان فلایینی به زمین در این زمینه به ما کمک می‌کرد زیرا قدرت حفظ توپ او بالاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج