اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۴۴۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بزیک: پرسپولیس در آسیا تیم تر است

ادموند بزيک بازيکن سابق پرسپوليس معتقد است که قرمزها در آسيا تيم تر هستند و انگيزه بالايي دارند.

ورزش سه: ادموند بزيک بازيکن سابق پرسپوليس معتقد است که قرمزها در آسيا تيم تر هستند و انگيزه بالايي دارند. بزیک گفت: خیلی ها از من می‌ پرسند که چطور پرسپولیس در آسیا نتیجه گرفته من باید یک مثال ساده بزنم، مثلا دورتموند در بوندسلیگا ضعیف بود اما در لیگ قهرمانان نتیجه می‌ گرفت چون برای ویترین بازیکنان و باشگاه یک چنین جام هایی انگیزه را بالا می‌ برد. در مورد پرسپولیس هم همین طور است وقتی مساله ملی می‌شود خیلی فرق می‌ کند.

او ادامه داد: شاید اگر پرسپولیس از بنیادکار در زمین خودش شکست بخورد کسی خرده نگیرد اما اگر از نفت ببازد، انتقاد می‌کنند پس همین مساله باعث می‌ شود که استرس و فشار زیادی هم روی بازیکنان در لیگ باشد. برای همین هم می‌ بینیم که تیم های بزرگی مثل پرسپولیس در آسیا بهتر هستند هر چند که شاید در لیگ خوب نباشند.

وی افزود: به عقیده من پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تیم تر است و انگیزه زیادی دارد. کارهای تاکتیکی ای که در این تیم شده دارد جواب می‌ دهد و از لحاظ فوتبالی هم بازی به بازی بهتر می‌ شود. من خیلی خوشحالم که این تیم توانسته از دو بازی ۶ امتیاز بگیرد، امیدوارم در دو بازی آخر هم بتوانند با کسب امتیاز این مرحله صعود کنند.

بزیک در مورد بازی نفت هم گفت: متاسفانه من بازی نفت را جسته و گریخته دیدم اما فکر می‌ کنم نفت هم می‌ تواند از گروه خودش صعود کند. این تیم جوان پتانسیل بالایی دارد، نباید فراموش کنیم که نفت اولین حضور خودش در آسیا را تجربه می‌ کند و این دیدارها نیازمند تجربه است تراکتور و فولاد هم یک بازی کردند اما در کل امیدوارم همه نمایندگان ایران موفق شوند و از گروه خودشان صعود کنند.

در پایان از بچه های پرسپولیس که با این دو بازی اخیر خودشان دل مردم را شاد کردند تشکر می‌ کنم و امیدوارم که موفقیت هایشان تداوم داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج