adexo3
۱۸۵۳۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناراحتی مردم قائمشهر از امیر قلعه نویی

وقتی نساجی در حضور سرمربی استقلال که عنوان مدیرفنی تیم قائمشهری را نیز یدک می کشد، به فولادنوین باخت، دلخوری مردم این شهرستان از وی بیشتر شد.

رادنیوز: در روزی که نساجی قائمشهر در یکی از حساس ترین بازی های لیگ آزادگان در حضور بیش از بیست هزار تماشاگر فوتبالدوست قائمشهری ۳ بر ۲ مغلوب فولادنوین اهواز شد تا بهترین فرصت ممکن برای نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد، امیر قلعه نویی که مثلا مدیرفنی این تیم است، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حاضر بود.

قلعه نویی به عنوان تماشاگر ویژه این بازی را از نزدیک دید و حضورش هیچ کمکی به نساجی نکرد. طرفداران نساجی بعد از بازی می گفتند امیر نه تنها امسال هیچ کمکی به نساجی نکرد، بلکه پاقدمش هم برای نساجی خوب نبود و در حضور او بازی بزرگ را باختیم.

البته قائمشهری ها مدت هاست از قلعه نویی به این دلیل که از راه دور مدیرفنی نساجی شده دلخورند و حتی از نادر دست نشان هم بابت این که پذیرفته زیر نظر قلعه نویی (که اصلا شناختی از لیگ آزادگان و نساجی ندارد) کار کند، گلایه دارند.

آنها معتقدند نادر با این کار خودش را کوچک کرد و مدیرفنی نساجی باید چهره هایی نظیر حسین مسگرساروی یا رحیم دست نشان باشند، نه یک غریبه که شایعه شده به خاطر رفاقت با پرهام، حتی مدیرعامل نساجی را هم او انتخاب کرده است!

آنها معتقدند افرادی نظیر درودگر مدیرعامل فعلی نساجی و قلعه نویی سرمربی استقلال به دلیل ناآشنایی با فضای فوتبال قائمشهر به درد نساجی نمی خورند.

همچنین وقتی چند ماه قبل استقلال حاضر نشد در تورنمنت چهارجانبه ای که قرار بود به میزبانی قائمشهری ها و با حضور ۴ تیم استقلال، ملوان، راه آهن و نساجی برگزار شود، شرکت کند، گلایه مردم قائمشهر از قلعه نویی چند برابر شد چون آنها می گفتند امیر که مثلا مدیرفنی تیم ما و رفیق پرهام و حامی درودگر است، می توانست امکان بازی با استقلال را به نساجی بدهد تا این تیم با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم لیگ آزادگان به میدان برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج