اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۰۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بختیاری‌ زاده: پرسپولیسی‌ ها لجشان درآمد!

بازيکن سابق فوتبال ايران معتقد است پرسپوليسي ها بايد نتيجه بازي مقابل نفت مسجدسليمان را قبول کنند و به اين تيم احترام بگذراند.

ورزش ۳: بازيکن سابق فوتبال ايران معتقد است پرسپوليسي ها بايد نتيجه بازي مقابل نفت مسجدسليمان را قبول کنند و به اين تيم احترام بگذراند.

سهراب بختیاری زاده نظر خود را راجع به حواشی ایجاد شده، پس از پایان بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس و اعتراض بازیکنان سرخپوشان مبنی بر رفتار خارج از عرف هواداران نفت گفت: نفت مسجدسلیمان برای اولین بار است که به لیگ برتر آمده است و این بی انصافی است که خیلی راحت صحبت از بی فرهنگی بکنیم.

شنیدم سرخپوشان از بی فرهنگی صحبت کردند، من برای بازیکنان بزرگ پرسپولیس احترام زیادی قائلم اما از بی فرهنگی صحبت کردن در مورد شهری که شهر اولین هاست بی انصافی است، اصلا آنها نباید علیه فرهنگ این شهر و استان، چیزی بگویند چرا که خوزستان و مسجدسلیمان را همه می شناسند.

وی در این رابطه ادامه داد: پرسپولیسی هادر این چند بازی اخیر عالی بودند، یک بازی زیبا با سرعت بالا را پیاده کردند اما با کمال احترام باید بگویم پرسپولیسی ها باید نتیجه نگرفتن در این بازی را قبول کنند. یکی از ایرادهای بزرگ آنها این است که فکر میکنند با دو برد، دیگر باید تمام تیم ها را ببرند، درحالیکه اصلا اینگونه نیست مخصوصا در نیمخ دوم بازی دیروز دیدیم که نفتی ها بسیار سرتر از آنها بودند.

من بازی دیروز را کامل دیدم، باید بگویم به عنوان یک خوزستانی افتخار می کنم به داشتن اینچنین تیم در استان مان، در نیمه دوم حریف حرفی برای گفتن نداشت. به شخصه تمام بازی های این تیم را دنبال می کنم، بهروز مکوندی در این چندهفته جزء بهترین سرمربی های لیگ برتر بوده است چرا که با آن وضعیت بد مالی باشگاه سعی کرده تیم خوبی را روانه میدان کند و صرف نظر از مشکلات فراوان، بازی های خوبی ارائه دهند. آنها به معنای واقعی با همه نداری ها ساخته اند.

بختیاری زاده ادامه داد: بازیکن بزرگ فقط در زمین نباید بزرگ باشد، بلکه بیرون از زمین هم باید بزرگی کند. من از بازیکنان بزرگ و نامدار پرسپولیس توقع دارم که بعد از بازی اینچنینی این صحبتها را مطرح نکنند و لااقل در مورد وضعیت فرهنگی آنجا چیزی نگویند. آنها تمام استادیوم های ایران را رفته اند، باتوجه به جو بقیه ورزشگاهها بیایند و در مورد هواداران نفت صحبت کنند. هرچند که من فکر می کنم آنها از اینکه نتوانسته بودند نتیجه بازی را حفظ کنند لجشان درآمده بود و آن حرف ها را زدند.

وی در پایان با اشاره به بازی امروز استقلال خوزستان گفت: بهرحال مساوی کردن در مشهد و کسب یک امتیاز به مراتب بهتر از باخت و دست خالی برگشتن است. امیدوارم بچه ها ضعف بازی های قبلی را تکرار نکنند، آنها به بردهای خانگی خود نیاز مبرم دارند و امیدوارم از اینجا به بعد لیگ دیگر امتیازی از دست ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج