۱۸۸۳۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بلیت رایگان برای هواداران النصر

از سوی باشگاه النصر عربستان بلیت‌های دیدار امشب مقابل پرسپولیس به صورت رایگان در اختیار هواداران این تیم قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: آخرین اخبار از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در ریاض پیش از دیدار برابر النصر حاکی از آن که سرخپوشان امروز صبح، ساعت ۱۰ به وقت محلی به اتفاق صبحانه را در رستوران هتل «هالیدی این» صرف کردند.

بازیکنان ساعت ۱۱ صبح امروز به مدت ۱۰ دقیقه در محوطه هتل به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه‌ای ویژه با کادر فنی، آخرین برنامه‌های فنی و تاکتیکی تیم را برای دیدار برابر النصر مرور کرد.

محمد حسین نژاد فلاح که روز گذشته با مدیر عامل و قائم مقام باشگاه النصر دیدار و در جلسه‌ای نشانه‌های دو باشگاه را تبادل کرده بودند، در بازدید از باشگاه النصر، از آکادمی، امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این مجموعه دیدن کرد.

باشگاه النصر دارای هفت زمین تمرین، شامل؛ پنج زمین چمن طبیعی و دو زمین چمن مصنوعی می‌باشد و در این بازدید سه تیم از پایه‌های این باشگاه در حال تمرین بودند. کلینیک اختصاصی و فروشگاه النصر شامل محصولات مختلف تولیدی باشگاه با تنوع بسیار زیاد به فروش می‌رسد.

مدیر عامل و قائم مقام باشگاه النصر در این خصوص گفتند: محصولات مختلف باشگاه پس از فروش و عدم فروش برخی محصولات، از دور خارج و محصولات جدید به این فروشگاه اضافه می‌شود.

باشگاه النصر برای دیدار برابر پرسپولیس امکانات ویژه‌ای را برای تماشاگران خود اختصاص داده بود. بلیت دیدار پرسپولیس - النصر به مبلغ ۳۰ ریال سعودی قیمت‎گذاری و در اختیار عموم قرار گرفت اما از سوی باشگاه النصر بلیت‎های این دیدار به طور رایگان در اختیار هواداران تیم میزبان قرار می‌گیرد.

از سفارت ایران نیز حدود ۱۰ تا ۲۰ تماشاگر به ورزشگاه خواهند آمد. ضمن اینکه محمود خوردبین تعدادی بلیت در اختیار مسئولان سفارت ایران قرار داده است.

سرخپوشان پس از دیدار برابر النصر به هتل «هالیدی این» بازگشته و به استراحت خواهند پرداخت.

کاروان پرسپولیس از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه ریاض شده تا به قصد جده پرواز کنند. بازیکنان پس از حضور در جده، عازم مکه شده و پس از زیارت مکه مکرمه ساعت ۱۱ شب به وقت محلی، جده را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

همراهان و بازیکنان با اصرار از مسئولان باشگاه درخواست داشتند تا به مدینه بروند اما به دلیل قوانین حاکم بر کشور عربستان این امکان مهیا نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج