اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۸۷۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شاهرودی: پرسپولیس نیاز به شوک دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: الان که بازی‌ها تعطیل است بهترین زمان برای شوک دادن به تیم است اما نه مثل قبل که انتخاب خوبی صورت نگرفت و نتیجه‌اش را حالا می‌بینیم.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت پرسپولیس گفت: الان که بازی‌ها تعطیل است بهترین زمان برای شوک دادن به تیم است اما نه مثل قبل که انتخاب خوبی صورت نگرفت و نتیجه‌اش را حالا می‌بینیم.

رضا شاهرودی در خصوص شکت سنگین پرسپولیس مقابل النصر امارات اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس در این بازی مخصوصاً در نیمه دوم اصلاً عملکرد خوبی نداشت و من فکر می‌کنم بازیکنان این تیم بسیار بی‌میل و خسته به نظر می‌آمدند.

وی ادامه داد: از نوع بازی پرسپولیس به خوبی می‌شد تشخیص داد که شاگردان درخشان برای کسب حداقل امتیاز و با اختلاف کم باختن به میدان رفته بودند و حتی بعد از خوردن گل اول اصلاً تلاشی برای زدن گل تساوی از خود نشان ندادند.

پیشکسوت پرسپولیس با تأکید بر اینکه تمامی بازیکنان این تیم در بازی با النصر ضعیف کار کردند، یادآور شد: اینکه بخواهیم مقصر باخت را فقط یکی دو بازیکن بدانیم اشتباه کرده‌ایم، چرا که انصافاً همه نفرات تیم در این باخت مفتضحانه مقصر بودند. البته مکانی در این مسابقه روی گل اول و مخصوصاً دوم اشتباهات جبران‌ناپذیری داشت و نقش مهمی را در این شکست ایفا کرد.

شاهرودی با تمجید از تیم النصر خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که مربیان النصر به خوبی می‌دانستند که مکانی روی شوت‌های از راه دور ضعف دارد و دو گل از سه گل خود را هم از این طریق به ثمر رساندند. در حقیقت النصر با شناخت کامل از پرسپولیس در این بازی به میدان آمد و برد راحت و بدون دردسری داشت. النصری‌ها نشان دادند بهترین تیم گروه A لیگ قهرمانان هستند و یک تیم حرفه‌ای و مدعی کسب جام به شمار می‌روند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دست مربیان پرسپولیس برای انتخاب ترکیب ایده‌آل در این میدان سخت بسته بود یا نه، گفت: در اینکه النصر از لحاظ مهره تیم بهتری بود شکی نیست اما اگر بازیکنان پرسپولیس بد بودند قطعاً نمی‌توانستند در دو بازی اول پیروز شوند. در این دو مسابقه مشخص شد پتانسیل تیم پرسپولیس بالاست و چه بسا اگر در نیم‌فصل آقایان خرید‌های بهتری داشتند الان شرایط تیم بهتر بود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: شما ببینید مربیان پرسپولیس به خرید اول خودشان در نیم‌فصل هم اعتقاد ندارند و تازه فهمیده‌اند که تادو بازیکنی در سطح پرسپولیس نیست. چنانچه به جای او بازیکنی در سطح گابریل جذب می‌کردند در بازی با النصر غیبت او تا این حد به چشم نمی‌آمد.

شاهرودی ترکیب پرسپولیس مقابل النصر را مناسب ندانست و عنوان کرد: وقتی بازیکن جوانی مثل علی علیپور در بازی با نفت مسجدسلیمان آنقدر خوب کار می‌کند، چرا باید در این بازی جایش را به طارمی ناآماده بدهد؟! علیپور شاگرد خود من بوده و خوب می‌دانم چه توانایی‌هایی دارد. در کل تیم پرسپولیس مقابل النصر خوب ارنج نشد و بیش از حد دفاعی بود.

وی در پایان در واکنش به این پرسش که آیا هم اکنون زمان خوبی برای برکناری درخشان هست یا نه، گفت: الان که بازی‌ها تعطیل است باید خیلی سریع به تیم شوک داده شود تا حداقل مربی جدید دو هفته‌ای فرصت برطرف کردن ضعف‌های تیم داشته باشد. البته اگر قرار است مثل قبل به تیم شوک دهند این کار را انجام ندهند بهتر است، چرا که الان نتیجه آن انتخاب اشتباه را می‌بینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج