اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۹۴۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاشانی: از کفاشیان و کی‌روش متشکرم

مراسم پیش از بازی تیم المپیک با حضور بازیکنان، کادر فنی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

تسنیم: مراسم پیش از بازی تیم المپیک با حضور بازیکنان، کادر فنی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد. در این مراسم که در محل اردوی تیم در هتل اوین برگزار شد، ۳ نفر از پیشکسوتان فوتبال یعنی مجتبی محرمی، بهروز رهبری فرد و مهدی فنوی‌زاده به همراه سامان آقازمانی بازیکن پیشین پرسپولیس و بازیکن فعلی آرارات ایروان حضور داشتند.

در ادامه حبیب کاشانی که در جمع بازیکنان سخن می‌گفت، تاکید کرد: ۷ سال پیش گفته‌ام و باز هم می‌گویم که با فوتبال می‌توان به بهشت رفت به شرط آن که بازی فوتبال برای دل مردم باشد.

کاشانی با اشاره به جدا شدن ۴ بازیکن از اردوی تیم المپیک، افزود: ۴ بازیکنی که امروز از جمع ما جدا شدند از لحاظ فنی چیزی کمتر از شما نداشتند٬ اما سرمربی تیم ملی باید ۲۳ بازیکن را انتخاب می‌کرد. من مطمئن هستم که آنها در اردوهای بعدی به تیم ملی اضافه خواهند شد.

مدیر تیم المپیک در خصوص بازی‌های پیش رو خاطرنشان کرد: ما حق نداریم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. باید در هربازی برای برد به میدان برویم و بتوانیم بدون هیچ اما و اگری از این مرحله صعود کنیم.

کاشانی همچنین در مورد حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم المپیک، خاطرنشان کرد: از کفاشیان و کی‌روش تشکر می‌کنم که موافقت کردند تا این ۲ بازیکن به تیم المپیک ملحق شوند.

مدیر تیم المپیک در آخر سخنانش از ارسلان مطهری به دلیل حضور موثرش در آخرین بازى آسیایى نفت تشکر و هدیه‌ای ویژه به او اهدا کرد.

کاشانی در مورد گلزنی این بازیکن در دیدار تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باید از ارسلان مطهری تشکر کنم بابت بازی خوبی که در تیم نفت انجام داد. او با گلزنی خودش کام مردم ایران را در اواخر سال ۹۳ شیرین کرد و ما هم جا دارد تا امشب با هدیه‌ای ناچیز قدردان این کار با ارزش او باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج