۱۹۷۴۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اولیویرا: مقصر باخت امروز من هستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خود را مقصر شکست مقابل حریف ازبکستانی قلمداد کرد.

خبرگزاری تسنیم: تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل نسف قارشی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم مقصر این باخت فقط خود من هستم.

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توپ و میدان کاملاً در کنترل‌مان بود، حتی فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم اما در پایان مسابقه نتیجه تعیین‌کننده است و فکر نمی‌کنم نتیجه آن چیزی بود که در بازی اتفاق افتاد.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: استراتژی ما در این بازی این بود که در این بازی از بازیکنان جدید استفاده کنیم تا تیم حریف غافلگیر شود در نیمه دوم هم بازیکنان دیگری را به ترکیب اضافه کردیم اما متأسفانه نسف قارشی برنده شد؛ ما برای پیروزی به میدان آمده بودیم و هدف‌مان فقط کسب ۳ امتیاز بود اما این اتفاق رخ نداد. خیلی هم در این بازی تلاش کردیم و دیدید که در نیمه اول هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

اولیویرا خاطرنشان کرد: ما در بازی‌هایی که این فصل در لیگ قهرمانان انجام دادیم به نظرم این بهترین بازی ما بود اما در حال حاضر با ۴ امتیاز در ته جدول به سر می‌بریم.

وی افزود: امروز ما همه کار کردیم. به خوبی کنترل بازی را در دست داشتیم و در نیمه اول می‌توانستیم به راحتی ۳ بار دروازه نسف قارشی را باز کنیم. در بازی با الاهلی عربستان نیز در هر ۲ بازی رفت و برگشت عملکردمان خوب بود و مقابل الاهلی امارات هم بد کار نکردیم اما در این دیدار یک تیم خیلی خوب و صاحب توپ بودیم که متأسفانه نتیجه را از دست دادیم حتی در تاشکند هم می‌توانستیم نسف قارشی را شکست دهیم و یادم است در آن مسابقه در عرض ۵ دقیقه همه چیز را از دست دادیم. با تمام این حرف‌ها من امروز از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا تعدادی از بازیکنان نامدارش را در ترکیب اصلی قرار نداده بود، گفت: شما بعد از بازی این حرف را می‌زنید اما من قبل از بازی این تصمیم را گرفتم. فوتبال نوعی قمار است و من فکر نمی‌کنم تصمیمی که قبل از بازی گرفتم به ضرر تیم شد. خود شما به من گفتید تیم‌مان خیلی خوب بازی کرد پس چرا این نظر را دارید؟

اولیویرا در واکنش به این موضوع که اگر بازیکنانی مانند ادینیو در ترکیب حضور داشتند تراکتورسازی کمتر دچار اشتباه می‌شد، خاطرنشان کرد: بعد شما فکر می‌کنید اگر آندو، ادینیو و کریمی در ترکیب بودند نتیجه عوض می‌شد؟ من گفتم که مسئول شکست و اشتباهات هستم اما گویا شما می‌گویید اگر ادینیو بود حتماً پیروز می‌شدیم، پس من با شما مساوی هستم؟

وی افزود: چیزی که من می‌گویم این است که یکشنبه بازی بعدی‌مان را مقابل پیکان انجام می‌دهیم و یکشنبه بعدی هم باید مقابل گسترش فولاد بازی کنیم. آیا می‌توانیم به خاطر اهداف کوتاه مدت‌مان آرزوهای‌مان را از بین ببریم؟ توجه کنید که ما چه هدفی داریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه انتظار داشت هواداران استقبال بیشتری از بازی این تیم مقابل نسف قارشی داشته باشند، تأکید کرد: انتظارم این بود امروز به جای ۱۵ هزار نفر ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشته باشند. خود من متعصب‌ترین هوادار تراکتورسازی هستم و می‌خواهم که همیشه از این تیم حمایت شود.

اولیویرا درباره اینکه چرا در هر بازی از تمامی مهره‌های خود استفاده نمی‌کند، توضیح داد: ما برای بازی با سپاهان که بسیار مهم بود ۳ دفاع خود را در اختیار نداشتیم. محمد ایرانپوریان پس از چند ماه مصدومیت به میادین بازگشت اما چون مجبور شدیم از او استفاده کنیم بعد از ۳،۴ بازی مجددا آسیب دید و این مسئله به تیم آسیب زد. شما خبرنگاران خیلی چیزها را از بیرون می‌بینید اما نمی‌دانید که در داخل تیم چه می‌گذرد و من برای انتخاب ترکیب مدنظرم چه مشکلاتی دارم؛ امروز مجبور شدم آقایی را در پست دفاع راست قرار دهم. در حال حاضر برای بازی آینده دفاع چپ در اختیار نداریم. همه این کمبودها باعث می‌شود که ما نتوانیم از تمامی پتانسیل خود در بازی‌ها استفاده کنیم. این مسئله‌ای است که شما نمی‌دانید و از بیرون به قضیه نگاه می‌کنید.

وی در خصوص عملکرد حامد لک و اشتباهاتی که این دروازه‌بان انجام داد، اظهار داشت: در مورد لک باید بگویم در تمرین فردا نیاز داریم با این دروازه‌بان صحبت کنیم، او خودش هم از اشتباهاتی که انجام داده ناراحت است و باید در این شرایط کمک کرده و به او روحیه دهیم، درست است که لک در این بازی اشتباه کرد اما توپ‌های خوبی را هم گرفت. امروز شصت‌وهشتمین روزی است که در تراکتور حضور دارم و در این مدت ۴۴ تمرین انجام داده‌ایم و باید بگویم تیم اکنون بسیار متفاوت با روز اولی است که تیم را تحویل گرفتیم. شما فیلم بازی را دیده‌اید و آیا کارشناسی شده که ۱۰۰ درصد لک مقصر دریافت گل‌ها بوده است؟

سرمربی تیم تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داور گفت: در بازی قبلی تیم داوری از عمان بود و در این بازی هم سنگاپوری‌ها قضاوت کردند که به نظر آنها تراکتورسازی را یک تیم ضعیف می‌دانستند و به ما احترام نگذاشتند. داوران آسیایی به تیم‌های ایرانی احترام نمی‌گذارند همان طور که در بازی ایران و عراق آن اتفاقات افتاد. من امروز در تراکتورسازی هستم و شاید فردا نباشم اما باید این مسائل را بگویم و به نظرم تیم ما از داوری ضربه‌های زیادی خورد.

اولیویرا در ادامه نشست و در واکنش به اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر از بازیکنان اصلی استفاده می‌کرد تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی‌شد، خاطرنشان کرد: اگر بایرمونیخ ریبری و روبن را نداشته باشد و بارسلونا بدون بازیکنان اصلی‌اش بازی کند شاید شکست بخورد. مقایسه ما با تیم‌های سطح اول دنیا شاید درست نباشد و باید بگویم من هم از حذف تیم‌مان ناراحتم اما نباید چنین مسائلی را دخیل کنید.

وی ادامه داد: زمانی که سرمربی الاتحاد بودم در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس یک تیم ازبکستانی و تیم دیگری همگروه بودیم که در آن گروه اول شدیم چون هدف‌مان همین بود و توانستیم به هدف‌مان برسیم. در الاتحاد تیم را برای این هدف بسته بودیم اما من از نیم‌فصل به تراکتورسازی آمده‌ام که فقط ادینیو در تیم بود و آندو هم از نیم‌فصل به ما اضافه شد. در تیم ۲۷ بازیکن حضور دارند که ۳ نفر از آنها دروازه‌بان هستند و ما فردین عابدینی را هم به خاطر مصدومیت از دست دادیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: چرا کسی نمی‌پرسد زمانی که من به تراکتورسازی آمدم تیم پنجم بود اما اکنون با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد؟ ممکن است در بازی بعدی مقابل پیکان شکست بخوریم اما باید به این توجه داشته باشیم که از ۶ بازی گذشته در ۵ بازی پیروز شده‌ایم. حالا اگر بازی بعدی را هم ببازیم، باخته‌ایم اما بدانید استراتژی ما در همه بازی‌ها پیروزی است. امروز هم با هدف پیروز شدن به زمین آمدیم اما این اتفاق رخ نداد.

اولیویرا در ادامه از خبرنگاران تبریزی عذرخواهی کرد که صدایش را برای آنها بلند کرده است و افزود: در حال حاضر ما اولین کاری که باید بکنیم این است که یک ریکاوری خیلی خوب داشته باشیم. تعدادی از بازیکنان ما در بازی‌های اخیر به طور ثابت بازی کردند و بسیار خسته هستند و باید خستگی را از تن آنها خارج کنیم. از فردا در خصوص باخت حرفی به بازیکنان نخواهم زد و با یک انگیزه بالا خودمان را برای دیدارهای آینده‌مان در لیگ آماده خواهیم کرد. بارها گفته‌ام و باز تأکید می‌کنم کارمان برای قهرمانی تمام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق باشی مربی دوست داشتنی ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج