adexo3
۲۰۷۴۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رحمانی: خوشحالم از ذهن کروش بیرون نرفتم

ستاره فولادی‌ها در صحبت‌های اخیرش اعلام کرده بود دوست دارد کنار تیم‌ملی به انجام تمرین بپردازد. نه‌تنها این اتفاق برایش افتاد بلکه مستقیما از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم‌ملی که همین امروز به اتمام رسید، دعوت شد.

ورزش سه: بختیار رحمانی که از دعوتش به تیم‌ملی بسیار خرسند است می‌گوید باجان و دل به کی‌روش کمک می‌کند و تنها هدفش موفقیت تیم‌ملی است.

سه هفته کاردارم تا ایده آل شوم

خدا را شکر به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم اینجا واقعا خوب بود. اینجا با پزشک کار کردم، تست کینکام دادم. امروز صبح هم برای تست تقویت رفتم و دکتر به من گفت تا ۳ هفته کار دارم تا به شرایط ایده آل برسم اما خدا را شکر راضی بود. در زمانی که اینجا بودم دکتر شهاب و خانلری برایم زحمت کشیدند، از آنها ممنونم و جا دارد که از آنها تشکر کنم.

خوشحالم از ذهن کی‌روش بیرون نرفتم

من واقعا از آقای کی‌روش تشکر می‌ کنم گرچه معقول نیست. بازیکنی که ۷، ۸ ماه از تیم‌ملی دور بوده، به تیم‌ملی دعوت شود اما سرمربی پرتغالی تیم‌ملی چنین کاری را کرد. خوشحالم که از ذهن کی‌روش بیرون نرفتم. امیدوارم که از این به بعد در اختیار تیم‌ملی باشم و کمک کنم و این مساله تنها خواسته من از فوتبال است و از همه کسانی که به من کمک کردند، ممنونم.

دعوت از جوان ها مثبت بود

من فکر می‌ کنم دعوت از بازیکنان جوان خیلی نکته مثبتی بود شاید در این چند ساله فرصت نشده بود که آقای کی‌روش این کار را انجام بدهد اما حالا این فرصت به وجود آمد. امیدوارم که بازیکنان دعوت شده در مقدماتی هم خوب کار کنند. در این اردو همه خودشان را نشان دادند، انشااله که بازیکنان منتخب بتوانند در بازی های اصلی خوب کار کنند.

شایسته ها دعوت شدند

من به این اردو آمدم تا آقای کی‌روش و دستیارانش وضعیت آمادگی پای عمل کرده ام را ببینند در مورد بازیکنانی که از فولاد دعوت شده اند باید بگویم که شایسته دعوت شدن بودند. البته سروش و عبدالله زاده هم وضعیت شان مثل من بود. من فکر می‌ کنم بازیکنان دعوت شده از فولاد امسال خیلی خوب کار کردند و به تیم باشگاهی شان کمک کردند. البته بازیکنان دیگری هم بودند که می‌ توانستند از فولاد دعوت شوند.

همگی راضی بودند

اوضاع تیم‌ملی نسبت به آن دوره ای که من کنارشان بودم خیلی بهتر شده، کلا همه چیز خوب بود. برخورد خوبی با بازیکنان جوان و باتجربه ای شد و همانطور که بچه ها به من می‌ گفتند از جو اردو راضی و خشنود بودند.

برای فرکی آرزوی موفقیت می‌ کنم

در مورد قهرمانی سپاهان نظری ندارم فقط به آقای فرکی تبریک می‌ گویم و آرزو می‌ کنم که همیشه موفق باشد.

عجله ای برای فصل آینده ندارم

از فولاد فعلا خبری ندارم و برنامه ام برای فصل بعد مشخص نیست، تنها دغدغه ام این است که پایم زود خوب شود. البته خوب شده بهتر است بگویم، بهتر شود. باید تمرکزم روی این موضوع باشد زیرا زمان برای تصمیم گیری برای فصل آینده دارم. باید تصمیمم درست باشد تا به آینده فوتبالم کمک کنم.

امیدوارم خیلی زود لیگ شروع شود

از خدا می‌ خواهم که هر چه سریع تر لیگ شروع شود، خیلی دلم می‌ خواهد برگردم و بازی کنم و علاوه بر تیم باشگاهی ام بتوانم به موفقیت تیم‌ملی کمک کنم.

با جان و دل برای کی‌روش کار می‌ کنم

بار دیگر از کارلوس کی‌روش بابت حمایتش از بازیکنانی که به هر نحوی در این یک سال نتوانستند کنار تیمشان باشد، تشکر می‌ کنم. امیدوارم که بتوانیم جواب محبت های او را بدهیم. به شخصه با جان و دل برای آقای کی‌روش کار می‌ کنم تا جواب اعتمادش را بدهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج