adexo3
۲۰۹۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادعای درخشان در مورد خریدهای پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس گفته پولی برای خرید بازیکن نداشته اما انگار گزارش ها در مورد خرج ۳ میلیاردی او در فصل نقل و انتقالات صحت دارد

آی اسپورت: حمید درخشان کماکان یکی از متهمان اصلی ناکامی پرسپولیس محسوب می شود. یکی از اتهاماتی که به سرمربی سابق پرسپولیس زده شده، خریدهای او برای تیم است که هیچ کدام از آنها به جز گابریل به درد تیم نخورده اند. دیروز عنوان شد که خریدهای درخشان، ۳ میلیارد تومان خرج روی دست پرسپولیس گذاشته اما درخشان ضمن رد این موضوع گفته که باشگاه پول نداشته که بخواهد از این خرج ها کند.

این موضوع بهانه ای برای بررسی رقم تقریبی قرارداد بازیکنان جذب شده توسط درخشان شد. البته از آنجایی که رقم قرارداد بازیکنان به طور کامل و دقیق اعلام نشده، به همین دلیل مبالغی که در ادامه آنها را می خوانید، بر اساس بررسی سایتهای مختلف است.

مهدی جعفرپور،رضا خالقی فر، گابریل،تادئو، بابک حاتمی و علی علیپور بازیکنانی بودند که در دوره سرمربیگری حمید درخشان به پرسپولیس اضافه شده اند.

جعفرپور و خالقی فر، هر کدام ۲۰۰ میلیون از پرسپولیس گرفته اند. گابریل که بازیکن با کیفتی بود، ۵۰۰ میلیون روی دست پرسپولیس هزینه گذاشته و تادئو با قراردادی بیشتر از یک میلیارد تومان - البته برای یکسال و نیم - با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

بابک حاتمی طبق گقته درخشان با ۲۰۰ میلیون به این تیم آمده اما او امسال رقمی بین ۲۲۰ تا ۲۶۰ میلیون از پرسپولیس گرفته و اگر فصل آینده هم بماند، ۷۰۰ میلیون دریافتی خواهد داشت.

علیپور که که به ادعای درخشان با ۱۵۰ میلیون راهی پرسپولیس شده، به نوشته بسیاری از سایتها، با مبلغی نزدیک به ۸۵ میلیون تومان پیراهن قرمز را پوشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج