adexo3
۲۰۹۹۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایکاردی و تونی آقایان گل سری A شدند

مهاجمان تیم‌های اینتر و هلاس ورونا به عنوان برترین گلزنان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به کار خود پایان دادند.

خبرگزاری تسنیم: هفته سی‌و‌هشتم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا موسوم به سری A فرصتی برای مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر و لوکا تونی مهاجم ایتالیایی تیم هلاس ورونا بود تا بر شمار گل‌های این فصل خود بیفزایند و به صدر جدول برترین گلزنان کالچو راه پیدا کنند.

لوکا تونی با گلی که در تساوی ۲ - ۲ شنبه شب تیمش در خانه برابر یوونتوس به ثمر رساند، ۲۲ گله شد. ایکاردی هم در پیروزی ۴ بر ۳ شب گذشته (یکشنبه) اینتر برابر ساسولو دو گل زد تا ۲۲ گله شود هرچند مهاجم آرژانتینی اینتر این تعداد گل را در دو بازی کمتر نسبت به تونی و در ۳۶ بازی به ثمر رسانده است.

پس از مائورو ایکاردی و لوکا تونی ۲۲ گله، کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی یوونتوس که در ۳۲ بازی‌اش برای بانوی‌پیر ۲۰ گل زده در رده سوم برترین گلزنان سری A قرار دارد. هموطن او گونسالو هیگواین در ناپولی هم در ۳۷ بازی ۱۸ گل زده است و در رده چهارم جدول گلزنان سری A قرار دارد. هیگواین دو گل از این گل‌ها را در شکست ۴ بر ۲ شب گذشته ناپولی برابر لاتزیو زد.

در رده پنجم برترین گلزنان کالچو هم ژرمی منز، هافبک فرانسوی میلان جای دارد که در ۳۳ بازی‌اش برای روسونری در سری A شانزده گل به ثمر رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج