اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۴۱۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قطری‌ها شهــباززاده را وسوسه کردند

سجاد شهباززاده هفته گذشته حضور سرزده‌ای در باشگاه استقلال داشت آن هم در روزهایی که این تیم نه مدیرعاملی داشت، نه معاون ورزشی که پاسخگوی ابهامات بازیکنان درخصوص وضعیت فصل آینده باشد.

خبرآنلاین: سجاد شهباززاده هفته گذشته حضور سرزده‌ای در باشگاه استقلال داشت آن هم در روزهایی که این تیم نه مدیرعاملی داشت، نه معاون ورزشی که پاسخگوی ابهامات بازیکنان درخصوص وضعیت فصل آینده باشد.

سجاد كه در ليست نهايي تيم‌ ملي قرار نگرفت، بعد از چند روز استراحت در زادگاهش به تهران بازگشت و بلافاصله به ساختمان باشگاه استقلال رفت تا ظرف مدت چند دقيقه تنها برگه قراردادش را دريافت كند و بلافاصله راهي سازمان ليگ شود.

بعد از اين اتفاق گمانه‌زني‌هاي زيادي در ارتباط با جدايي احتمالي او از استقلال به گوش رسيد به خصوص بعد از اينكه اعلام شد بازيكنان مي‌توانند بنا به قوانين جديد سازمان ليگ به خاطر دريافت كمتر از ۵۰ درصد از قراردادهاي مالي قرارداد سال دوم خود را فسخ كنند. حالا با گذشت چند روز از اين اتفاق خبر رسيد بهترين گلزن استقلال در فصل گذشته با پيشنهادي وسوسه‌كننده از سوي يك تيم عربي حاشيه خليج فارس روبه‌رو شده كه او را براي ماندن در جمع آبي‌پوشان مردد كرده است.

گويا اين تيم قطري علاوه بر رقم نجومي آفرهاي ديگري نيز در قرارداد پيشنهادي قرارداده كه شهباززاده را براي جدايي از استقلال و كوچ به آن سوي آب‌هاي خليج فارس ترغيب كرده است. البته بايد منتظر ماند و ديد مسئولان جديد باشگاه استقلال كه قرار است امروز بر مسند كار بايستند، چه واكنشي به اين اتفاق نشان داده و اجازه جدايي به يكي از كليدي‌ترين مهره‌هاي خود را خواهند داد يا... ذكر اين نكته الزامي است كه شايعاتي مبني بر سفر ۴۸ ساعته شهباززاده به آن سوي آب‌هاي خليج فارس به گوش رسيد كه نه تأييد شد نه تكذيب.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج