adexo3
۲۱۴۸۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نژادفلاح: ۴ عضو جدید با سیاسی نسبت دارند

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای انتخاب شده هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چند وجهی هستند، اما قبول دارم که ۴ نفر از آنها با حمیدرضا سیاسی نسبت دارند.

خبرگزاری فارس: محمد حسین نژادفلاح درخصوص انتخاب اعضای جدید باشگاه پرسپولیس گفت: ‌این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم؛ چراکه ۳ عضو از ۵ عضو انتخاب شده فوتبالی هستند.

وی ادامه داد: کاشانی و زادمهر افرادی هستند که پیش از این هم در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و حسین عبدی هم مربی این تیم بوده، این درحالی است که علی‌اکبر طاهری به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس به همراه این ۳ نفر کاملاً با فضای باشگاه آشنا هستند. گرشاسبی هم سال ها به‌عنوان مدیر ورزشی فعالیت کرده و از تجربه بالایی برخوردار است.

نژادفلاح اظهار داشت: البته من شنیده‌ام که قرار است یک بانک اسپانسر پرسپولیس شود که در این صورت دیگر پرسپولیس مشکل مالی نخواهد داشت و از این جهت شرایط این تیم خوب خواهد شد.

وی درباره اینکه با انتخاب این اعضا تکلیف او در باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد، اظهار داشت: تشخیص اینکه من در پرسپولیس بمانم یا نه، با اعضای جدید هیأت‌مدیره است، اما هدف من شاد کردن هواداران پرسپولیس است و باید بگویم تا آخرین ساعتی که در پرسپولیس باشم، به وظیفه‌ام عمل می‌کنم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ۴ عضو از ۵ عضو باشگاه پرسپولیس رابطه خوبی با حمیدرضا سیاسی مدیرعامل اسبق این باشگاه دارند و این مسئله کمی عجیب است، اظهار داشت:‌ به نظر من این نفرات چند وجهی هستند. شاید ارتباط خوبی با سیاسی داشته باشند، اما ویژگی‌های دیگری هم دارند.

نژادفلاح گفت: طاهری ارتباط خوبی با وزیر ورزش دارد و می‌دانم کاشانی و زادمهر هم با سیاسی ارتباط داشتند، اما اینکه میزان ارتباط آنها با هم چقدر بوده را من نمی‌دانم و این مسئله‌ای نیست که من درباره‌اش اظهار نظر کنم؛ اما این ۴ نفر به سیاسی انتساب دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج