adexo3
۲۱۵۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پکرمن: گام بزرگی برداشتیم

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از برد ارزشمندی که برابر برزیل به دست آوردند تاکید کرد که گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد برداشتند.

خبرگزاری فارس: بامداد امروز در چارچوب دور دوم از مرحله گروهی کوپا آمریکا ۲۰۱۵، کلمبیا تیم چهارم جهان برابر برزیل که پنجم رده‌بندی جهانی فیفا است قرار گرفت. در نهایت کلمبیا با یک گل بر برزیل که یک سال را نباخته بود، پیروز شد.

خوزه پکرمن سرمربی آرژانتینی تیم ملی کلمبیا پس از این دیدار و در نشست خبری تاکید کرد که این پیروزی نتیجه یک تغییر است و گامی بزرگ در راستای صعود به مراتب بالاتر تلقی می‌شود.

این سرمربی ۶۵ ساله افزود: بردی حیاتی را به دست آوردیم. باکا در این زمینه ما را بسیار همراهی کرد. او عالی بود و همه کاری در زمین انجام داد. رضایت فراوانی از بازیکنانم در این دیدار دارم. فالکائو، جیمز و اسکوئیر حرکات خوبی از خود نشان دادند.

او تصریح کرد: پس از شکست ناباورانه‌ای که برابر ونزوئلا داشتیم، به یک برد نیاز داشتیم. ما با ضرورت به دست آوردن یک پیروزی مواجه شدیم.

پکرمن در انتها اظهار داشت: کلمبیا تیمی است که در ماه‌های اخیر بسیار رشد کرده و نوع بازی‌هایش را هم تغییر داده است. امروز گام بزرگی در ارتقای کیفیت بازی و البته در راه رسیدن به مراحل بالاتر برداشته‌ایم. این مساله به ما این اطمینان را می‌دهد که دست به اقدامات گسترده‌تر بزنیم.

دیدار بعدی تیم پکرمن سه روز دیگر برابر پرو خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج