adexo3
۲۲۴۲۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

طی روزهای اخیر و پس از انتقال شواین اشتایگر و رحیم استرلینگ بازار نقل و انتقالات حسابی داغ شده است، در زیر آخرین اخبار از نقل و انتقالات را با هم از نظر خواهیم گذراند.

طرفداری: طی روزهای اخیر و پس از انتقال شواین اشتایگر و رحیم استرلینگ بازار نقل و انتقالات حسابی داغ شده است، در زیر آخرین اخبار از نقل و انتقالات را با هم از نظر خواهیم گذراند.

به گفته The Sun آلکساندر کولاروف که با پیشنهاد میلانی ها رو به رو شده بود، با تصمیم بر ماندن در اتحاد، این پیشنهاد را رد کرد تا برای یک سال دیگر آبی پوش بماند.

اما روزنامه فرانسوی Le Parisien از توافق ۶۰ میلیون یورویی پاری سن ژرمن با شیاطین سرخ خبر داده و معتقد است انتقال دی ماریا با دستمزدی فوق سنگین، یعنی ۲۸۰ هزار یورو در هفته به زودی نهایی می شود.

Daily Express می گوید که دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دنبال جذب کوین دی بروین هستند که در این بین، سیتیزن ها پیشنهاد ۳۵ میلیون پوندی (۵۰ میلیون یورویی) خود را هم ارائه داده اند.

ضمن اینکه این رسانه انگلیسی از انتقال قریب الوقوع لویک رمی، مهاجم نیمکت نشین چلسی خبر می دهد، رمی که سایه فالکائو و دیگو کاستا را بر سر خود می بیند امیدوار است بار دیگر زیر نظر سرمربی سابق خود، آلن پاردو در تیم کریستال پالاس به درخشش سابق خود ادامه دهد.

Marca، رسانه اسپانیایی از ابراز علاقه اوتامندی به انتقال به لیگ جزیره خبر می دهد؛ به نظر می رسد این مدافع آرژانتینی امیدوار است تا پیش از آغاز تمرینات پیش فصل در ۲۶ جولای والنسیا را ترک کند و به منچستریونایتد بپیوندد.

Daily Express خبر می دهد که سران آرسنال آماده ارائه پیشنهادی ۷ میلیون پوندی به فوزی غلام، مدافع فیروزه ای پوشان شهر ناپل می باشد.

Daily Star هم از ادامه کار دخیا در اولدترافورد و بررسی گزینه فروش ویکتور والدز توسط سران یونایتد خبر می دهد؛ این در حالیست که پیش از این گفته می شد با انتقال کاسیاس به پورتو، دخیا جانشین وی در برنابئو خواهد بود.

Talksport نیز معتقد است پس از پیوستن فن پرسی به سوپرلیگ ترکیه، گزینه نخست فن خال برای پر کردن جای او ادینسون کاوانی اروگوئه ای است؛ این در حالیست که کاوانی ۲۸ ساله در پاریس به شدت زیر سایه زلاتان قرار دارد و از حضور در این تیم چندان راضی به نظر نمی رسد.


Telegraph از انتقال دو بازیکن آرسنال خبر می دهد؛ جنکینسون 23 ساله به وستهم و سانوگو، مهاجم بلند قامت توپچی ها در آستانه حضور در آیاکس هلند می باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج