adexo3
۲۴۱۸۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کی‌روش: بازیکنان آماده بازی با هند هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی کامل تیم ملی برای رویارویی با هند خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی کامل تیم ملی برای رویارویی با هند خبر داد.

کارلوس کی‌روش درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار کرد: شرایط تیم عالی است و ما فقط یک مصدوم برای دیدار مقابل هند داریم. وریاغفوری امروز ریکاوری نداشته و نمی‌تواند برای ما به میدان برود. در دیدار مقابل هند احتمالا با ۲ یا ۳ تغییر به میدان خواهیم رفت.

وی درباره جوانگرایی که درتیم ملی صورت گرفته نیز گفت: کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است. البته الان مهم‌ترین مساله برای ما کسب پیروزی در بازی مقابل هند است. من اطمینان خاطر دارم که فردا می‌توانیم به پیروزی برسیم. ما برای دیدار فردا کاملا آماده‌ایم. امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران ایرانی شویم.

کی‌روش درباره شرایط آب و هوایی هندوستان هم گفت: امروز هوا بارانی بود و فردا هم اگر شرایط اینگونه باشد برای سرعت تیمی ما خوب است. البته امیدوارم هوا طوفانی نشود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشرفت‌های فوتبال هندوستان نیز تصریح کرد: تیم‌های ملی به سرعت پیشرفت می‌کنند. سرمایه‌گذاری بزرگی در هند انجام شده و شنیده‌ام قرار است دو لیگ در اینجا برگزار شود. در هندوستان مراکز تخصصی فنی برای فوتبال تاسیس شده است. البته این کشور یک دشمن بزرگ برای فوتبال دارد که نامش کریکت است.

وی درباره شرایط زمین مسابقه هم گفت: نسبت به شرایط زمین هیچ شکایتی ندارم. البته زمین نقش مهمی در سرعت ما دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بیش از این در مورد بازیکنان صحبت کنم. همه بازیکنان آماده‌اند و به خاطر برد مقابل گوام از شرایط خوبی برخوردارند. در حال حاضر آن چیزی که برای ما مهم است این است که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بتوانیم به پیروزی برسیم و بتوانیم فوتبال سطح بالایی را ارائه بدهیم. تک‌تک بازیکنان آماده بازی هستند و مطمئنا فردا ایرانی‌ها به تیم ملی کشورشان افخار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج