۲۴۴۲۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیگرینی: فریب نتایج یووه را نمی‌خوریم

سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان به ارزیابی این دیدار پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: منچسترسیتی در اولین دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه از یوونتوس، نایب قهرمان دوره قبل پذیرایی کند. یووه در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است و در نبود بازیکنانی چون یورنته، ویدال، پیرلو و توس تیم متفاوتی بوده است و از ۳ بازی خود در این فصل تنها یک امتیاز کسب کرده و در بین تیم‌های پایین جدولی قرار گرفته است.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پیش از این دیدار گفت: گول نتایج یووه را نمی‌خوریم؛ چرا که کاملا می‌دانیم این تیم در اروپا متفاوت خواهد بود. درست است که آنها در این فصل در لیگ نتایج خوبی کسی نکردند ولی مطمئن باشید که در اروپا تیم متفاوتی خواهند بود. آنها نایب قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها هستند و به همین خاطر شرایط بهتری از ما دارند. با یک یوونتوس قدرتمند دیدار خواهیم کرد. آنها فصل گذشته به فینال رسیدند و سابقه چهار قهرمانی پیاپی را در ایتالیا دارند. شاید یووه بهترین شروع را در لیگ نداشته باشد اما این مسابقه، داستان متفاوتی از بازی‌های داخلی دارد. آنها انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی دارند.

پیگرینی ادامه داد: برای این دیدار برنامه خاصی دارم. حضور دی‌بروین در ترکیب ما دست من را باز گذاشته است و می‌خواهم از این بازیکن در پست جدیدی بازی بگیرم. در دو فصل گذشته وضعیت با این شکل بوده که به عنوان تیم دوم صعود کنیم و در مرحله بعدی به دیدار بارسلونا برویم و بارسلونا تیم بهتری باشد. سال قبل گروه سختی داشتیم اما در دو بازی پایانی خوب کار کردیم و صعود کردیم و بعد به بارسلونا خوردیم. این بار نمی‌خواهم تا تیمم در این گروه دوم شود. باز هم در گروه سختی قرار گرفتیم و فراموش نکنید که سویا نیز در این گروه است و کوچک‌ترین غفلت باعث می‌وشد که نتوانیم از گروه صعود کنیم و از این موضوع آگاهی داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج