اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۷۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روماریو: دعا می‌کنم بلاتر هم بازداشت شود

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل می‌گوید دعا می‌کند تا هر چه زودتر سپ بلاتر هم بازداشت شود.

خبرگزاری تسنیم: در اواخر ماه مِی ۲۰۱۵ بود که فسادهای اداری و مالی گسترده فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برملا شد و به درخواست مسئولان قضایی آمریکا شماری از مسئولان این نهاد و رابطان آنها توسط پلیس سوئیس دستگیر شدند تا تحقیقات تکمیلی در این زمینه صورت بگیرد. هنوز هم افرادی که مظنون به دست داشتن در فسادهای اخیر فیفا هستند، تحت نظر قرار دارند. در پی این ماجرا، سپ بلاتر در تاریخ دوم ژوئن ۲۰۱۵ (۱۲ خرداد) به فاصله چهار روز پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فیفا برای پنجمین دوره متوالی، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

روماریو که به همراه تیم ملی برزیل در جام جهانی ۱۹۹۴ به قهرمانی رسید، در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: فیفا فاسد است و قلب کثیفی دارد. برخی از اعضای فدراسیون بین‌المللی فوتبال بازداشت شده‌اند و مابقی هم بازداشت خواهند شد. امیدوارم و هر روز دعا می‌کنم که یکی از افرادی که در ادامه بازداشت خواهند شد، سپ بلاتر باشد.

با اعلام کناره‌گیری سپ بلاتر از ریاست فیفا، میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا به طور رسمی کاندیداتوری خود را برای انتخابات پیش‌روی این نهاد که قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (هفتم اسفند ۱۳۹۴) برگزار شود، اعلام کرد.

روماریو اما معتقد است که پلاتینی هم به درد فیفا نمی‌خورد. او گفت: نمی‌توانم بگویم که پلاتینی هم فاسد است، اما می‌توانید ببینید که مدیریت او هم در یوفا تعریفی ندارد. او و بلاتر در یک مکتب هستند. پلاتینی جزیی از فیفا و یوفا بوده است و با مدیریت او هم اتفاق مثبتی در این نهاد نخواهد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج