adexo3
۲۴۸۸۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با ارزش‌ ترین بازیکنان لیگ برتر

مهدی طارمی، امید ابراهیمی و مهرداد محمدی سه بازیکنی هستند که از سه تیم حاضر در پایتخت، در صدر ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر قرار دارند.

ورزش سه: بعداز دو گلی که هافبک آبی پوشان، از روی نقطه پنالتی وارد دروازه راه آهنی ها کرد و مهرداد محمدی با پاس گلی که در همان بازی برای گلزن تیمشان ارسال کرد، خود را به مهدی طارمی رساندند.

صدر جدول ارزشمندترین ها؛ ۵ امتیاز

یک پرسپولیسی، یک استقلالی و یک راه آهنی سه بازیکنی هستند که در هفت هفته برگزاری لیگ برتر توانسته اند در امر گلزنی و ارسال پاس گل برای تیم شان در صدر بازیکنان های دیگر بایستند و عنوان ارزشمندترین بازیکنان لیگ را به خود اختصاص دهند.

مهدی طارمی؛ گلزن، پنالتی گیر، امید اصلی سرخ پوشان

مهاجم پرسپولیسی ها در هفت هفته لیگ پانزدهم، در شش بازی برای تیمش به میدان رفت و توانست پنج بار نیز دروازه حریفان را باز کرد. استقلال خوزستان در هفته دوم، سپاهان در هفته سوم، فولاد خوزستان (دو بار) هفته چهارم و سایپا در هفته پنجم، تیم هایی هستند دروازه شان توسط این بازیکن باز شد.

البته طارمی مورد عجیبی نیز در بازی های لیگ داشت، وی تاکنون و در شش بازی که در لیگ حضور داشت توانست پنج بار توسط مدافعان حریف سرنگون شد و برای تیمش باعث گرفتن پنالتی شد. البته وی تنها یکی از گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. طارمی در دیدار برابر سایپا یک پنالتی را نیز از دست داد تا شانس صدرنشینی کامل را از دست دهد.

امید ابراهیمی؛ پنالتی زن اول آبی ها

هافبک دفاعی استقلالی ها، با دو گلی که در بازی این تیم در مقابل راه آهن به ثمر رساند توانست خود را به عنوان یکی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ مطرح کند. نکته جالب در مورد ابراهیمی اینکه وی در بازی برابر تیم های ملوان و راه آهن توانست ۴ گل به ثمر برساند و یک گل دیگر وی نیز در برابر نفتی ها بود.

ابراهیمی به عنوان پنالتی زن اول آبی ها سه گل از پنج گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. البته هافبک استقلالی ها اگر کمی خوش شانس تر بود می توانست در صورت استفاده از پنالتی هدر رفته خود در برابر استقلال اهواز اکنون در به تنهایی در صدر جدول گلزنان بایستد.

مهرداد محمدی؛ جوان اول راه آهنی ها

هافبک - مهاجم راه آهن که این فصل به همراه برادر دو قلوی خود همچنان برای راه آهن می درخشد با چهار گل و یک پاس گلی که از خود بر جا گذاشته است به همراه دو بازیکن دیگر در صدر ارزشمندترین ها قرار دارد. البته نکته جالب در صدر این لیست این است که محمدی هم مانند ابراهیمی و طارمی یک ضربه پنالتی از دست داده است.

تیم های فولاد در هفته اول رقابت ها، تراکتورسازی در هفته سوم و صبا (۲ بار) در هفته چهارم بازی ها تیم های بودند که دروازه خود را توسط این بازیکن باز شده دیدند. البته مهرداد در بازی برابر آبی پوشان هم یکی از ستاره های تیمش بود چرا که توانست یک پاس گل ارسال کند و یک ضربه پنالتی نیز برای تیمش به دست بیاورد.

رده دوم جدول؛ ۴ امتیاز

دو بازیکن تیم استقلال خوزستان، یک سایپایی، یک پرسپولیسی و یک سپاهانی که دیگر در این تیم حضور ندارند، بازیکنانی که چیزی نمانده تا بتوانند خود را به صدر برسانند.

حسن بیت سعید؛ گلزنی از لیگ یک

مهاجم استقلال خوزستان که فصل قبل را در تیم فولاد نوین به سر می برد از زمانی که به عضویت تیم جدیدش درآمد توانست بازی قابل توجهی از خود ارائه دهد و در دیدارهای مختلف این تیم عصای دست ویسی شود.

وی در بازی مقابل پرسپولیسی ها(۲ بار)، فولاد خوزستان و سیاه جامگان برای تیمش گلزنی کرد و حداقل در سه بازی می توان گفت که گل های او باعث برتری تیمش شد.

غلامرضا رضایی؛ به کارگیری تجربه

مهاجم سابقا پرسپولیسی و فعلا سایپایی فوتبال ایران در لیگ پانزدهم بازهم به دوران اوج خود برگشته است و با ۴ امتیازی که به دست آورده است جایی در بین مدعیان کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن برای خود دست و پا کرده است.

رضایی با گلزنی در برابر پدیده(۲ بار) و پرسپولیس و البته ارسال پاس گل در بازی برابر راه آهن توانست نشان دهد که دود هنوز هم از کنده بلند می شود و بازیکنان جوان حاضر در لیگ باید بنام او را به عنوان یکی از مدعیان کسب آقای گلی بشنوند.

روح اله سیف الهی؛ پاس گل با چاشنی کارت زرد

هافبک جوان استقلالی ها خوزستان را باید یکی از بازیکنانی که به معنی واقعی به کار تیمش می آید دانست، ۴ امتیاز سیف الهی حاصل سه پاس گل و یک گل بود. این بازیکن که روزگاری از تیم پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد، پاس های خود را در بازی برابر پرسپولیس و فولاد(۲ بار) برای همبازیانش ارسال کرد و تنها گل خود را در بازی برابر سایپا به ثمر رساند.

وی نیز به همراه بایکنان دیگر تیم استقلال خوزستان، در این لیگ تمام هم و غم خود را برای موفقیت تیمشان گذاشته اند و الحق تاکنون نیز موفق بوده اند و تیم خود را با مربیگری عبداله ویسی در رده سوم لیگ نشانده اند.

علی علیپور؛ اعتماد کم، بازدهی زیاد

مهاجم جوان سرخ پوشان که پس از گلزنی در دربی نام خود را به عنوان بازیکنی آینده دار بر سر زبان ها انداخت در لیگ فعلی توانسته از حداقل زمان بازی برای تیمش، حداکثر استفاده را ببرد و در رده های بالای این جدول حضور پیدا کند. علیپور که اغلب به عنوان بازیکن جانشین به میدان می آید تاکنون توانسته سه پاس گل برای هم بازیانش ارسال کند و یک بار نیز دروازه حریف تیمش را باز کند.

بازی در برابر تیم های پدیده، سپاهان و ذوب آهن، دیدارهایی بود که وی پاس هایی منجر به گل داد و بازی ابتدایی تیمش دربرابر پدیده نیز دیداری بود که وی موفق به گلزنی شد.

احسان حاج صفی؛ مدعی خارج شده از لیگ

مدافع - هافبک اسبق سپاهانی ها که این روزها در آلمان به سر می برد با وجود ترک سه هفته ای لیگ برتر، کماکان در این رده حضور دارد، وی که در مدت زمان ۵ هفته ای خود در اصفهانی ها موفق شده بود ۳ گل به ثمر برساند و یک پاس گل برای تیمش مهیا کند، پس از دو هفته ای که از تیمش جدا شد هنوز بازیکن دیگری را به عنوان جانشین خود ندیده است.

گلزنی در برابر پرسپولیس و سایپا(۲ گل) و البته ارسال پاس گل در بازی برابر استقلال خوزستان، تاثیرات غیرقابل انکار این بازیکن ارزشمند برای تیمش بود، تیمی که حاج صفی به ناگهان از آن جدا شد.

... و بازیکنان دیگر

البته بازیکنان دیگری نیز درلیگ هستند که تاکنون با کسب سه امتیاز در تعقیب بازیکنان ارزشمند تیم های مختلف قرار دارند و به همین دلیل احتمالا در هفته های پیش رو از آنها بیشتر می شنویم.

در ادامه به جدول ۱۹ بازیکن ارزشمند لیگ می پردازیم :
رتبه بازیکن تیم امتیاز
1 مهدی طارمی پرسپولیس 5
2 مهرداد محمدی راه‌آهن 5
3 امید ابراهیمی استقلال تهران 5
4 حسن بیت سعید استقلال خوزستان 4
5 روح الله سیف الهی استقلال خوزستان 4
6 غلامرضا رضایی سایپا 4
7 احسان حاج صفی سپاهان 4
8 علی علیپور پرسپولیس 4
9 یان رمزی تراکتورسازی 3
10 حسین بادامکی پدیده 3
11 محمدرضا خلعتبری سپاهان 3
12 داریوش شجاعیان گسترش فولاد 3
13 کاوه رضایی ذوب‌آهن 3
14 امین منوچهری راه‌آهن 3
15 محسن یوسفی پدیده 3
16 آرش افشین ملوان 3
17 سجاد شهباز زاده استقلال تهران 3
18 جلال الدین علی محمدی صبا 3
19 فرشاد جان فزا استقلال خوزستان 3
رتبه بازیکن تیم امتیاز
1 مهدی طارمی پرسپولیس 5
2 مهرداد محمدی راه‌آهن 5
3 امید ابراهیمی استقلال تهران 5
4 حسن بیت سعید استقلال خوزستان 4
5 روح الله سیف الهی استقلال خوزستان 4
6 غلامرضا رضایی سایپا 4
7 احسان حاج صفی سپاهان 4
8 علی علیپور پرسپولیس 4
9 یان رمزی تراکتورسازی 3
10 حسین بادامکی پدیده 3
11 محمدرضا خلعتبری سپاهان 3
12 داریوش شجاعیان گسترش فولاد 3
13 کاوه رضایی ذوب‌آهن 3
14 امین منوچهری راه‌آهن 3
15 محسن یوسفی پدیده 3
16 آرش افشین ملوان 3
17 سجاد شهباز زاده استقلال تهران 3
18 جلال الدین علی محمدی صبا 3
19 فرشاد جان فزا استقلال خوزستان 3
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج