adexo3
۲۴۹۴۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زلاتان: رونالدو موفقیتش را مدیون رونی است

مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن بر این باور است که تلاش کاپیتان فعلی شیاطین سرخ در موفقیت‌های کریستیانو رونالدو در زمان حضورش در منچستریونایتد فوق‌العاده تأثیرگذار بوده است.

خبرگزاری تسنیم: وین رونی و کریستیانو رونالدو کمک شایانی به منچستریونایتد برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۸-۲۰۰۷ کردند. در ماه ژانویه ۲۰۰۹ هم بود که کریس به خاطر عملکرد درخشانش عنوان بهترین بازیکن جهان را به دست آورد.

زلاتان ابراهیموویچ ۳۴ ساله معتقد است که اگر تلاش وین رونی نبود، کریستیانو رونالدو نمی‌توانست تا این حد بدرخشد. ایبرا به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: بازیکنان بزرگ اینچنینی معمولاً درخشش‌شان یک تا سه سال طول می‌کشد، ولی با روش بازی که وین رونی از خود ارائه می‌دهد ادامه این درخشش برای پنج یا ۱۰ سال دیگر کار آسانی نیست. بازی برای یک تیم بزرگ که هر روز در آن فشار وجود دارد، کار آسانی نیست. وین دوندگی زیادی در زمین دارد، بسیار جنگنده است و فداکاری زیادی در حق هم‌تیمی‌هایش می‌کند.

وی افزود: زمانی که رونی و رونالدو با هم در منچستریونایتد هم‌بازی بودند، همه کار توسط وین انجام می‌شد، ولی کسی به او توجهی نمی‌کرد، چون این کریس بود که تمامی گل‌ها را می‌زد. به شخصه دوست داشتم به جای بازی مقابل رونی او را در تیم خودم داشتم. به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که با وین بازی کرده‌ام و از دیدن او در زمین لذت می‌برم. اگر نتوانم با او بازی کنم، بازی او را حتماً تماشا خواهم کرد.

وین رونی ۲۹ ساله که در فصل جاری تاکنون پنج گل برای شیاطین به ثمر رسانده است، شنبه شب و در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس اولین گل لیگ برتری‌اش را به ثمر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج