اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۹۷۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکذیب کمک ۸ میلیارد تومانی به سرخابی‌ها

محمود گودرزی با اشاره به اینکه امور سرخابی‌ها از طریق اسپانسر رتق و فتق می‌شود، کمک هشت میلیارد تومانی دولت به سرخابی‌ها را تکذیب و تصریح کرد: وزارت ورزش بودجه‌ای به این دو تیم اختصاص نداده است

نسیم: محمود گودرزی وزیر ورزش در واکنش به مصوبه هیأت دولت مبنی بر پرداخت ۸ میلیارد تومان بودجه به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که خبر آن هفته گذشته منتشر شد٬ گفت: چنین مبلغی از سوی وزارت به این باشگاه‌ها پرداخت نشده و سرخآبی‌ها تنها از طریق اسپانسر اداره می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: وزارت ورزش بودجه‌ای به این باشگاه‌ها اختصاص نداده و هیچ کمک ۸ میلیاردی‌ هم پرداخت نشده است؛ چراکه اصلا بحثی برای کمک به این دو باشگاه وجود ندارد و استقلال و پرسپولیس صرفا اسپانسر گرفته‌اند و کارهای آن‌ها از طریق اسپانسر رتق و فتق می‌شود.

وی در پاسخ به این‌که آیا اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مشکلاتی را برای وزارت ایجاد نکرده است٬ گفت: اگرچه من به عنوان وزیر ورزش موافق واگذاری این دوباشگاه هستم ولی برای اداره آنها مشکلی ایجاد نشده است؛ با این حال، خصوصی‌سازی مشروط براین‌که شرایط و بسترهای مناسب آن ایجاد شود، اتفاق خوبی است.

مؤسسات فرهنگی-ورزشی شامل قانون خصوصی‌سازی نمی‌شوند

وزیر ورزش ارائه مصوبه هیأت وزیران به مجلس مبنی بر فرهنگی بودن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: در اساسنامه این باشگاه‌ها عنوان «فرهنگی-ورزشی» قید شده و این اساسنامه از گذشته به همین شکل بوده و طبیعا «مؤسسات فرهنگی-ورزشی» هم شامل قانون خصوصی‌سازی نمی‌شوند.

وی توضیح داد: مصوبه اخیر هیأت وزیران به منزله تمایل وزارت ورزش برای اداره سرخآبی‌ها نیست بلکه تنها تاکید بر این موضوع است که اطلاق کلمه فرهنگی در عنوان باشگاه‌ها، مانع واگذاری آنها می‌شود.

فدراسیون فوتبال باید برای پاداش بانوان فوتسالیست برنامه داشته باشد، نه وزارت ورزش

این مقام مسئول وزارت ورزش درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا نیزعنوان داشت: وزارت عموما از ورزش بانوان حمایت می‌کند در خصوص فوتسال هم همین‌طور خواهد بود.

وی در پاسخ به این‌که چرا پاداش‌های نائب قهرمانی بانوان فوتسالیست در دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا هنوز پرداخت نشده است٬ گفت: دستگاه کنونی وزارت ورزش مسئول پاسخگویی دوره قبل نیست؛ درخصوص این دوره هم وزارت نباید برنامه‌ای در ارتباط با پاداش‌ها داشته باشد؛ درواقع فدراسیون باید پیشنهاد دهد و وزارت بررسی کند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ورزشکاران تحت حمایت فدراسیون‌ها هستند و اگر هم قرار به کمک، حمایت یا پاداش باشد، فدراسیون‌ها باید پیشنهاد بدهند تا وزارتخانه پیگیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج