اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۰۶۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گلایه‌های میثم بائو از بی‌مهری با هادی

میثم بائو صمیمی‌ترین دوست هادی نوروزی بود. او حالا یکی از بهترین‌هایش را از دست داده و دیگر صدای هادی را نمی‌شنود.

ایران ورزشی: میثم بائو صمیمی‌ترین دوست هادی نوروزی بود. او حالا یکی از بهترین‌هایش را از دست داده و دیگر صدای هادی را نمی‌شنود. غمی بزرگ تمام وجود میثم بائو را فراگرفته است. مردی که اشک‌هایش در مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی هر بیننده‌ای را به هق هق وامی‌داشت.

بائو با غم و اندوه فراوان از برخوردهایی که با نوروزی می‌شد، گله می‌کند: «من و هادی خارج از مسائل فوتبالی رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم به طوری که هر روز با یکدیگر در ارتباط بودیم و از هر دری با هم صحبت می‌کردیم. او همیشه از فشاری که رویش بود گله می‌کرد و به من می‌گفت که گل بزنم یک داستان است، پاس گل بدهم یک داستان است، بازوبند کاپیتانی می‌بندم یک داستان دیگر است. ‌من هم خیلی با هادی صحبت می‌کردم و به او می‌گفتم که اینقدر این فشارها را درون خودت نریز و داد بزن، دعوا کن و یا کاری بکن که خودت را تخلیه کنی.

گلایه‌های میثم بائو از بی‌مهری با هادی

همیشه به هادی می‌گفتم اینقدر آرام نباش حتی دو ماه پیش قبل از اینکه به قائمشهر بروم یک شب شام میهمان خانه هادی بودم و به او گفتم که چقدر پیر شدی و هادی هم به من گفت فشار زیادی روی من است.»

بائو با اندوه به حرف‌هایش ادامه داد: «مگر یک آدم چقدر می‌تواند فشار تحمل کند؟ دست مردمی که از دیروز برای هادی سنگ تمام گذاشتند درد نکند اما چقدر خوب است تا وقتی ورزشکاران زنده هستند قدر آنها را بدانیم. یک ورزشکار از یک روستای کوچک در بابل آنقدر زحمت می‌کشد تا به تیمی مثل پرسپولیس می‌رسد اما یادم هست زمانی که خود من در پرسپولیس بودم وقتی هادی گل می‌زد هواداران کس دیگری را تشویق می‌کردند. او حتی وقتی پاس گل می‌داد هم دیگران را تشویق می‌کردند و واقعا فشار زیادی روی هادی در این سال‌ها بود. از برخی گزارشگران تلویزیونی هم گله دارم. اینقدر آقایان نگویند فوتبالیست‌ها پول میلیاردی می‌گیرند. باور کنید فوتبال فقط دنبال توپ دویدن نیست. کلی فشار، استرس و نامهربانی در فوتبال وجود دارد که خیلی راحت حقت را می‌خورند. همین هادی نوروزی نزدیک به یک میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد اما مطمئن هستم سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان هم از این تیم نگرفت. آن هم در حالی که ۸ سال در این تیم بازی کرد.»

میثم که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد خطاب به خانواده نوروزی می‌گوید: «خدا به پدر و مادرش صبر بدهد. باور کنید از دیروز تا حالا پدر هادی یک قطره اشک هم نریخته است. خود من یکی از صمیمی‌ترین دوستانم را از دست دادم. ما سال‌های زیادی با هم بودیم و باید بگویم یک انسان خوب از میان ما رفت.» حرف‌های پایانی بائو هم شنیدنی است: «امیدوارم مسوولان خانواده‌اش را تنها نگذارند چرا که آنها نیاز به حمایت دارند. من مطمئن هستم دلیل فوت هادی به علت فشارهای فوتبالی بوده است. باور کنید او شب‌هایی بود که ۳ ساعت با من درددل می‌کرد که دلم به درد می‌آمد. امیدوارم تا وقتی ورزشکاران زنده هستند قدر آنها را بدانند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج