اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۲۵۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دخیا: روزهای کابوس‌واری داشتم

سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ از روزهای بسیار سخت خود در فصل جابجایی تابستانی می گوید. البته او تاکید کرد که الان چنین روزهایی را به فراموشی سپرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، داوید دخیا در فصل جابجایی تابستانی روزهای بسیار سختی را پشت سرگذاشت. همه چیز آماده بود تا او به رئال مادرید برود اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و او در شیاطین سرخ ماندنی شد.

لوئیس فان خال با دخیا اسپانیایی برای روشن نکردن تکلیفش به مشکل خورده بود و حتی اجازه نمی داد که این دروازبان آماده اسپانیایی با تیم نخست تمرین کند اما الان رابطه این دو با هم خوب شده است و دخیا به ترکیب اصلی یونایتد برگشته است و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان داده است.

این دروازبان اسپانیایی اعتراف کرد که روزهای بسیار سختی را تجربه کرد. او گفت: من عاشق سختی و چالش در زندگی هستم اما در عین حال بسیار دوست دارم که دیگر به روزهای سخت فکر نکنم و آنها را به فراموشی بسپارم. روزهای بسیار سخت و کابوس واری را پشت سرگذاشتم. باید گذشته را فراموش و به آینده فکر کرد.

او ادامه داد: لحظات سخت باعث پخته شدن انسان می شود. من الان باتجربه تر شده ام و باید از این لحظات سختی که تجربه کرده‌ام درس گیرم. می خواهم از خانواده باشگاه منچستر یونایتد که در این روزهای سخت کنارم بودند و به من کمک کردند تشکر کنم. خودم را مدیون همه آنها می دانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج