اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۳۵۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

افشارزاده: با کرار برخوردی قاطع می‌کنیم

مشکلات مالی باشگاه استقلال وقتی با زمزمه‌هایی درباره اختلاف افشارزاده و سبک‌دست همراه می‌شد، وضعیت را برای پیش‌بینی درباره آینده مالی باشگاه وخیم می‌کرد.

ایران ورزشی: مشکلات مالی باشگاه استقلال وقتی با زمزمه‌هایی درباره اختلاف افشارزاده و سبک‌دست همراه می‌شد، وضعیت را برای پیش‌بینی درباره آینده مالی باشگاه وخیم می‌کرد. تا جایی‌ که با این شرایط شاید کم‌کم امید بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان می‌رفت تا رنگ ناامیدی به خود بگیرد. در کنار این موضوع ماجرای بازیکنان خارجی و اختلاف‌هایی که بین آنها و باشگاه به وجود آمده، دغدغه دیگری است که ذهن استقلالی‌ها را به خود مشغول می‌کند. هر چند حالا وعده‌های مسوولان باشگاه هم دیگر اثرگذاری سابق را ندارد با این حال بهرام افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال بار دیگر با اشاره به تک تک این اتفاقات، درباره روند فعالیت‌های باشگاه در هر زمینه توضیح می‌دهد.

تا دوشنبه اسپانسر جدید را انتخاب می‌کنیم

بهرام افشارزاده از توافق‌های نهایی باشگاه استقلال با اسپانسر جدید این باشگاه خبر می‌دهد و در این رابطه می‌گوید: «در مورد این موضوع قدم‌های خوبی در باشگاه برداشته شده است و با یک اسپانسر به توافقات نهایی رسیده‌ایم. همچنین به موازات این حامی مالی در حال مذاکره با یک اسپانسر دیگر هستیم و روند مذاکرات ما با آنها نیز در حال پیشرفت است. تمام مجموعه باشگاه استقلال در تلاش هستند تا برای حل مشکلات مالی اقداماتی انجام گیرد و مطمئنا هواداران ظرف چند روز آینده خبرهای خوبی درباره این موضوع خواهند شنید. ما در هفته‌های اخیر مرتب جلساتی را برگزار کردیم و در حال مذاکره با نمایندگان اسپانسرهای مختلف هستیم. فکر می‌کنم در جلسه‌ای که روز دوشنبه (فردا) با سایر اعضای هیات‌مدیره برگزار می‌کنیم انتخاب اسپانسر نهایی شود و بتوانیم آن را به زودی معرفی کنیم.»

هم اسپانسر قبلی را داریم هم اسپانسر جدید

آیا عقد قرارداد همکاری با اسپانسر جدید باشگاه استقلال به معنای قطع همکاری این باشگاه با اسپانسر قبلی است؟ آن هم در شرایطی که خبر می‌رسید استقلالی‌ها به اسپانسر قبلی باشگاه فرصت دوباره‌ای داده‌اند. مدیرعامل باشگاه استقلال با تکذیب این موضوع توضیح می‌دهد: «هر باشگاه می‌تواند چند اسپانسر داشته باشد. با توجه به وضعیت اقتصادی کل کشور ما به شرکت ری‌را فرصت دادیم تا به تعهدات خود عمل کند اما آنها بد قولی کردند و این بد قولی باعث شد تا شرکت توسعه صنایع نوین نتواند به تعهدات خود عمل کند.»

منتظر همکاری مشترک استقلال و پرسپولیس باشید

افشارزاده درباره جلسه مشترکش با سرپرست باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش اینطور توضیح می‌دهد: «ما تقریبا هر چند روز یک بار چنین جلساتی را با وزیر برگزار می‌کنیم. در این جلسه هم به مسائل باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداختیم و هم درباره مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام دادیم. شاید قرار باشد به زودی همکاری مشترکی را میان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شاهد باشیم که ممکن است این اتفاق در بحث اسپانسر رخ دهد.»

رسانه‌ها به مشکلات خارجی‌ها دامن نزنند!

مشکلات متعدد بازیکنان خارجی، این روزها حسابی برای باشگاه استقلال دردسرساز شده است. از غیبت کرار و مشکلات مگویان تا پول گمشده ریوالدو و ابهامات قرارداد پروپژیچ! با این حال جالب است که سرپرست باشگاه حتی در این رابطه هم رسانه‌ها را تقصیرکار می‌داند: «به نظرم بهتر است فعلا به این مسائل دامن نزنیم چون باشگاه تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات انجام می‌دهد. مطمئن باشید اگر رسانه‌ها به چنین بحث‌هایی دامن نزنند خیلی زود می‌توانیم آنها را رفع کرده و به اطلاع مردم برسانیم.»

کارهای کرار تکراری شده است

داستان تکراری و ادامه دار جاسم کرار، حالا هواداران استقلال را هم خسته کرده! تا آنجا که همه از مسوولان باشگاه استقلال توقع دارند که فکری به حال این بازیکن کنند و چاره‌ای برای حل مشکل موجود بیندیشند. افشارزاده با اشاره به همین موضوع می‌گوید: «درباره عدم بازگشت کرار معتقد هستم کارهای او تکراری شده است. او بعد از هر تعطیلی با چندین روز تاخیر و با بدنی نا آماده باز می‌گردد که این موضوع به دور از فوتبال حرفه‌ای است. از آقای نظری جویباری خواستم که این بار برخورد قاطعی با او داشته باشد. متاسفانه کرار تا به اینجای فصل یا محروم بوده یا به دلیل بدن نا آماده نمی‌توانسته به استقلال کمک کند و حالا که ما او را درک کرده‌ایم، او نیز باید شرایط مجموعه را درک کند.»

حنیف باید احترام کاپیتان را حفظ کند

برخورد حنیف‌ عمران‌زاده با مهدی رحمتی، هر چند خیلی زود با عذرخواهی این بازیکن همراه شد اما سرپرست باشگاه استقلال بابت این موضوع ناراحت است و در این رابطه می‌گوید: «درباره حنیف عمران‌زاده نیز باید بگویم که پس از مطلع شدن از اتفاقات رخ داده، دستور پیگیری دادم. حنیف و تمامی بازیکنان استقلال باید بدانند که احترام بازیکنان بزرگ تیم بخصوص کاپیتان واجب است. هرچند عمران‌زاده به سرعت عذر خواهی کرده است اما من قاطعانه اعلام می‌کنم که باشگاه استقلال هرگونه بی‌احترامی به سرمربی، کادر فنی و دیگر بازیکنان خصوصا کاپیتان تیم را برنمی‌تابد و در صورت تکرار چنین اتفاقاتی باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشند. این درست نیست که بازیکنی حرمت‌شکنی کند و بعد بخواهد با یک عذرخواهی قضیه را فیصله دهد. به هرحال کاپیتان نماینده سرمربی در داخل زمین است.»

موضوع ریوالدوارتباطی به مظلومی ندارد

او درباره آخرین وضعیت پرونده ریوالدو و ابهاماتی که درخصوص آن مطرح می‌شود اینطور توضیح می‌دهد: «موضوع ریوالدو به آقای پرویز مظلومی هیچ ارتباطی ندارد و نمی‌دانم چرا علیه ایشان هجمه درست کرده‌اند. باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در این پرونده از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا با ورود خود به این موضوع خاتمه دهند. اسپانسر باشگاه استقلال ۸۰ هزار دلار پول به ریوالدو پرداخت کرده است و امضا و رسید او نیز در اسناد باشگاه موجود است. حالا اگر این پول را کسی از ریوالدو گرفته یا اتفاق دیگری رخ داده است به مجموعه استقلال مرتبط نمی‌شود.»

با قدرت به کارم ادامه می‌دهم

زمزمه‌هایی که درباره خداحافظی افشارزاده از باشگاه استقلال مطرح شده، باز هم از سوی او تکذیب می‌شود: «آقای دکتر گودرزی سال گذشته به من تکلیف کردند تا به استقلال بیایم و من نیز طی این مدت تلاش کردم تا وضعیت استقلال از گذشته بهتر شود و اکنون خوشحالم که وضعیت ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. مشکلات مالی زیادی در استقلال وجود دارد اما علی رغم این مشکلات، تیم استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کند. تیم و کادر فنی خوبی امسال در استقلال هستند و ما سعی کردیم تا با تمام مشکلات باشگاه را اداره کنیم و باید اعلام کنم من با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد. من با ایمان راسخ و عاشقانه نسبت به وظیفه محول شده با طیب خاطر انجام وظیفه خواهم کرد و مشکلات مالی نمی‌تواند ما را از مسیرمان دور کند.»

نباید از استقلال توقع بیجا داشته باشیم

افشارزاده با اینکه معتقد است استقلال باید امتیازهای بیشتری کسب می‌کرد اما در کل از وضعیت این تیم احساس رضایت می‌کند: «ما در مسائل فنی هیچ دخالتی نداریم و این موضوعات را به کادر فنی سپرده‌ایم. در این تعطیلات نیز طبق برنامه‌ای که کادر فنی به ما داده پیش رفتیم و سعی کردیم هرگونه امکانات که لازم بوده را برای تیم فراهم کنیم. ما باید بیش از این امتیاز جمع می‌کردیم اما به دلیل اتفاقات فوتبال این موضوع رخ نداده است. تیم جوان و یکدستی داریم و نباید توقع بیجا داشته باشیم. سعی می‌کنیم تا خداوند، هواداران و علاقه‌مندان به ورزش پاک از ما رضایت داشته باشند و فکر می‌کنم که تا به اینجای کار رضایت نسبی آنها را به دست آورده‌ایم.»

در مراسم نوروزی هم نماینده استقلال بودم و هم شخص وزیر

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به انتقاداتی که بابت غیبت وزیر در مراسم ترحیم هادی نوروزی صورت گرفته نیز اینطور می‌گوید: «وزیر در آن روزهایی که مراسم نوروزی برگزار شد در تهران حضور نداشت و یا اگر هم بود باید جلساتی را برگزار می‌کرد. شخص بنده هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال و هم به عنوان نماینده وزارت ورزش در مراسم حضور داشتم. روز جمعه هفته قبل که مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس انجام می‌شد من از ساعت ۷:۳۰ صبح در ورزشگاه آزادی بودم. شاید اولین نفری بودم که به آنجا رفتم تا هرگونه اقدامی که لازم باشد انجام دهم. در ضمن یادمان نرود که در اینگونه مسائل مهم این است که دل‌ها عزادار باشد و شاید گاهی اوقات نیازی به حضور فیزیکی نیست.»

هر کمکی لازم باشد برای پرسپولیسی‌ها انجام می‌دهیم

آیا وزارت ورزش برنامه‌ای برای کمک به خانواده نوروزی دارد یا خیر؟ او در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد: «من هم به مدیران پرسپولیس و هم به خانواده نوروزی اعلام کردم هرگونه کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم. به هر حال مرحوم نوروزی دارای دو فرزند است که نیاز به نگهداری و حمایت دارند. در جلسه هماهنگی که میان مدیران پرسپولیس برگزار شد من به همراه توفیقی حضور پیدا کردم. همچنین از طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم خواسته‌ایم به عنوان فرد نزدیک‌تر به خانواده نوروزی هر کمکی که لازم بود از آنها دریغ نکند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرار جاسم از بهترین بازیکنان استقلال هست
      شما به این بازیکن باید بیشتر برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج