adexo3
۲۵۳۷۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سیاه جامگان از یووانوویچ شکایت می‌کند

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: مدافع تیم ما حتما چون ۴۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده بود وضعیت تیم را آشفته دانسته است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عباسی در خصوص اینکه آیا قرارداد فرهاد کاظمی ثبت شده اظهار داشت: بله قرارداد او ثبت شده و قرار است نماینده ما کارت او را هم از سازمان لیگ دریافت کند.

وی در مورد خداحافظی ناگهانی میلان یووانوویچ و اینکه اظهار داشته سیاه جامگان وضعیت آشفته‌ای دارد تاکید کرد: او به مرخصی رفته بود و در حالی که قرار بود این مرخصی سه روز باشد اما ۱۲-۱۳ روز به طول انجامید که ما به خاطر همین موضوع شکایت کردیم حالا هم که از فوتبال کناره گیری کرده از فدراسیون فوتبال و روابط بین المللی آن تقاضا داریم که به جد پیگیر این موضوع باشد.

عباسی در مورد اینکه چرا او وضعیت تیم را آشفته دانسته گفت: قطعا چون ۴۰ درصد قراردادش را دریافت کرده این گونه صحبت کرده است ما برای او منزل هم گرفته بودیم و مشکل خاصی نداشت. هنوز مسئله رسمی به ما اعلام نکرده و در سایت‌ها این موضوع را خواندم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان یادآور شد: یووانوویچ برای ما تنها در یکی دو بازی به میدان رفت و در دیدار مقابل نفت به خاطر درگیری که با حسینی داشت جریمه شد و در مجموع او اگر قصد داشت که از فوتبال خداحافظی کند باید رضایت ما را هم جویا می‌شد حال که این اتفاق افتاده ما شرایط را دنبال می‌کنیم و پیگیر این موضوع از طریق مراجع قانونی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج