۲۵۳۷۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آرفی: دوست نداشتم با هادی در یک تیم باشم

مهاجم آلبانیایی پیشین پرسپولیس گفت: من دوست ندارم پرسپولیس به مشکل بخورد اما آنها هم باید شرایط من را درک کنند و حق و حقوقم را پرداخت کنند.

کاپ: اشپیتیم ارفی در خصوص حضورش در ایران برای شرکت در بازی یادبود هادی نوروزی به خبرنگار اظهارداشت: من وقتی خبر درگذشت هادی نوروزی را فهمیدم سریعا از طریق اینترنت آن موضوع را پیگیری کردم. خیلی ناراحت شدم.می توانم بگویم چند دقیقه در شوک بودم. به یاد آن زمان هایی که با یکدیگر بودیم در هتل ها، اردوها با یکدیگر شوخی می کردیم خیلی زود به مهدی شیری زنگ زدم و وقتی دیدم دارد گریه می کند تازه فهمیدم که این اتفاق درسته!

وی ادامه داد: از طریق اینترنت و فضای مجازی دیدم عکس هادی را گذاشته اند و چون فارسی بلد نبودم نمی توانستم نظرات مردم را بخوانم دنبال یک کامنت انگلیسی بودم تا بدانم موضوع چیست؟ وقتی که برای این بازی به ایران دعوت شدم سریعا این موضوع را قبول کردم از طریق سفارت بلیت تهیه کردم تا بتوانم در این بازی به یاد هادی حضور داشته باشم.

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس در خصوص خاطراتش با نوروزی تصریح کرد: او آدم سر به زیری بود.محجوب و دوست داشتتی.هیچ وقت دوست نداشتم با هادی در تنیس فوتبال قبل از تمرین در یک تیم باشیم چون او هیچ وقت نمی توانست توپ های روی تور را رد کند به همین دلیل ما بازنده می شدیم. به همین دلیل همیشه سعی می کردم او در تیم مقابل مان باشد.هادی همیشه می خندید اما می دانم در این مدت فشار زیادی را تحمل کرد.

آرفی درباره اینکه چند روز در تهران حضور دارد گفت: من حدود ۳۰ روز می توانم در ایران باشم و احتمال دارد با توجه به اینکه دربی نزدیک است با محسن خلیلی دوست عزیزم برای دیدن این بازی به ورزشگاه نیز برویم. امروز با محسن به یک رستوران ایرانی رفتیم و دیزی معروف ایرانی ها را خوردیم. باید اعتراف کنم هرجای جهان که می روم اول به دنبال یک رستوران ایرانی می گردم تا بتوانم از این نوع غذاها بخورم.

وی درباره اینکه از پرسپولیس شکایت کرده است و هواداران پرسپولیس بابت کسر احتمالی امتیاز نگران هستند، بیان داشت: هواداران پرسپولیس نگران نباشند. شاید در این چند روز که در ایران هستم یک جلسه با مدیران بگذارم. من دوست ندارم پرسپولیس به مشکل بخورد اما آنها هم باید شرایط من را درک کنند و حق و حقوقم را پرداخت کنند.

آرفی درباره اینکه این روزها در آلمان بعد از خداحافظی از فوتبال مشغول چه کاری است گفت: من در آلمان شرکت بیمه دارم. البته در کنار آن کارهای مدل هم برای بعضی از شرکت ها انجام می دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج