اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۳۸۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین خبر از انتخاب جانشین هادی نوروزی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس: اینکه بازیکنی اضافه شود یا نه، دست ما نیست. به نظرم با اتفاقی که افتاده، نمی‌توانیم جایگزینی برای هادی نوروزی داشته باشیم.

خبرگزاری مهر: سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه در نشست هیات مدیره این باشگاه در مورد مسائل مالی و اسپانسر بحث شد، گفت: مردم پرسپولیس را به خاطر پول دوست ندارند.

حسین عبدی در نشست خبری باشگاه پرسپولیس درباره جلسه هیات مدیره، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: درباره یکسری مسائل مالی، اسپانسر، دریافت‌ها و پرداخت‌ها در این نشست صحبت شد. خوشبختانه دو هفته گذشته قرارداد اسپانسر بسته شد. امیدوارم بتوانیم اهدافمان را روی این منابع جلو ببریم.

وی افزود: مساله بعدی موضوع تیم‌های پایه بود و هزینه‌های این تیم‌ها. همچنین مساله مهم دیگر که در جلسه بعدی صحبت شد، اتفاقات دلخراش هفته گذشته بود که یکی از بهترین بازیکنان خودمان را به عنوان یک دوست و برادر از دست دادیم. امیدوارم باشگاه بتواند با احترام با این قضیه نه برای امسال برای همه سال‌ها برخورد کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد رایگان شدن بازی این تیم برابر صبای قم هم اینگونه واکنش نشان داد: این مساله دست ما نیست؛ هم سازمان لیگ و هم پرسپولیس مشکلی ندارند، چه بازی رایگان باشد و چه نباشد، امیدوارم ورزشگاه پر شود.

وی اضافه کرد مردم پرسپولیس را به خاطر پول دوست ندارند اما امیدوارم هواداران به خاطر هادی نوروی آمده و این مسابقه برابر ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شود.

عبدی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم در روز تشییع جنازه هادی نوروزی نشان دادند که اسطوره‌هایشان را چقدر دوست دارند. نمی‌توان روی این موضوع قیمتی گذاشت. من به خودم اجازه نمی‌دهم قیمتی روی آن بگذارم. مردم به احترام هادی نوروزی به ورزشگاه می‌آیند و حتی حاضرند برای آن بلیت هم بخرند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال خرید یک بازیکن جدید و جایگزین کردن آن به جای هادی نوروزی، تصریح کرد: اینکه بازیکنی اضافه شود یا نه، دست ما نیست. به نظرم با اتفاقی که افتاده، نمی‌توانیم جایگزینی برای هادی نوروزی داشته باشیم. جای نوروزی همیشه خالی است. حتی اگر بازیکن دیگری هم به جای او به پرسپولیس بیاید ولی جای خالی نوروزی پر نمی‌شود.

وی در خصوص عملی شدن تعهدات باشگاه در قبال هادی نوروزی و خانواده‌اش، خاطرنشان کرد: همه اینها در راستای عملکرد اصولی باشگاه و رو به جلو خواهد بود. شما و مردم نباید نگران این موضوع باشید. باشگاه باید این‌گونه مسائل را جلو ببرد و احترام لازم هم گذاشته شود؛ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

خبرنگاری به برگزاری بازی‌های خیرخواهانه به یاد هادی نوروزی اشاره کرد و از حسین عبدی پرسید که آیا برگزاری بازی‌های مختلف باعث پایین آمدن شأن هادی نوروزی نمی‌شود؟

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال گفت: نمی‌توانیم به بحث‌های خصوصی دیگران ورود کنیم. مطمئناً باشگاه برای این ماجرا برنامه‌های خاص خودش را دارد. ما هنوز از شوک درگذشت هادی بیرون نیامدیم و طبیعتاً نمی‌توانستیم در بازی‌های خیرخواهانه شرکت کنیم چون در همان مدت تمرینات زیادی را از دست دادیم.

عبدی ادامه داد: قطعاً در زمان مناسب باشگاه اگر لازم باشد به صورت رسمی حضورش را در یک دیدار خیرخواهانه اعلام می‌کند. مردم در سراسر ایران به هادی نوروزی لطف دارند و اگر هم مسابقه‌ای برگزار می‌کنند به این خاطر است که می‌خواهند از او تقدیر کنند.

ورود باشگاه به جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل با توجه به برآورده نشدن لیست مورد نظر برانکو ایوانکوویچ در ابتدای فصل، سوژه سئوال یکی دیگر از خبرنگاران بود. این خبرنگار ادامه داد که به عنوان مثال باشگاه استقلال بعد از بازی با راه‌آهن، مذاکره با برادران محمدی، بازیکنان این تیم را در دستور کار قرار داده تا به صورت قرضی به این تیم بروند.

عبدی در واکنش به این سئوال گفت: اول از همه باید بگویم که ما در بازار نقل و انتقالات نسبت به لیست درخواستی برانکو ایوانکوویچ جلو رفتیم و ۹۵ درصد بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم. حالا اینکه در تعطیلات نیم فصل وارد بازار نقل و انتقالات شویم یا خیر، یک بحث دیگری است که باز هم اینجا باید برانکو نسبت به بازیکنانی که می‌خواهد وارد عمل شود. در آن صورت باشگاه موظف به انجام درخواست سرمربی است.

وی ادامه داد: پیش از شروع فصل نسبت به نگرفتن بازیکنان، هیچ گلایه‌ای نبود. فقط زمان ما کم بود و فشار کار زیاد. شاید از لیست برانکو فقط یک یا دو بازیکن را نتوانستیم جذب کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: حالا اینکه استقلال کارش را برای نقل و انتقالات نیم فصل شروع کرده یا خیر، باید بگویم ما نگاهی به تیم‌های دیگر نمی‌کنیم. نگاه ما به فلسفه، برنامه و استراتژی مربی و باشگاه خودمان است. ما روی چشم هم چشمی کار نمی‌کنیم.

عبدی تصریح کرد: ما کار را بر اساس عقاید خودمان انجام می‌دهیم. حالا هر باشگاهی مختار است هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تکلیف مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: هیات مدیره باید طبق اساسنامه پیش برود. ممکن است برخی‌ها خارج از هیات مدیره هم باشند و از نظر تشکیلاتی پیش برویم. به نظرم اگر در آرامش کارها را انجام دهیم بهتر از این است تا سریع انجام دهیم و اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرارداد سال آینده مرحوم هادی نوروزی را باشگاه پرسپولیس تمدید خواهد کرد، گفت: بحث ها و پیشنهادهای زیادی مطرح می شود و همه به نوعی می‌خواهند لطف خود را ابراز کنند. همه پیشنهادها در حال بررسی است ولی در برخی موارد با موانع قانونی مواجه هستیم. اگر قوانین به ما اجازه دهد بهترین تصمیم ممکن را می گیریم. در شرایط کنونی باید در بازی روز جمعه تدابیری اتخاذ شود که بالاترین احترام به هادی نوروزی و خانواده اش گذاشته شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر خود به مقر AFC و مذاکره برای دریافت مطالبات این باشگاه عنوان کرد: این وظیفه ای بود که به بنده محول شد و سعی کردم به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دهم. ما باید بعنوان پرطرفدارترین تیم آسیا ارتباطات خود را با AFC بیشتر کنیم و بخصوص اینکه کفاشیان در کنفدراسیون آسیا دارای کرسی است باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج