adexo3
۲۵۴۰۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جست و جو برای انتخاب مدیرعامل استقلال

وقتی وزیر ورزش اعلام می‌کند که به دنبال جایگزینی برای بهرام افشارزاده است، طبیعی است که خیلی زود صف بلندی از گزینه‌های مدیریت باشگاه در ذهن هر فوتبالی یا استقلالی‌ ردیف شود.

ایران ورزشی: وقتی وزیر ورزش اعلام می‌کند که به دنبال جایگزینی برای بهرام افشارزاده است، طبیعی است که خیلی زود صف بلندی از گزینه‌های مدیریت باشگاه در ذهن هر فوتبالی یا استقلالی‌ ردیف شود. خیلی زودتر از اینکه مسوولان مربوطه برای انتخاب این گزینه‌ها بخواهند درباره‌شان فکری کنند، نام‌های‌شان راه خود را به ذهن فوتبالی‌ها باز می‌کنند. حالا ممکن است در این میان باشند گزینه‌هایی هم که ذهن انتخاب‌کنندگان را به خود مشغول کرده باشند.

پندار توفیقی، منصور قنبرزاده، علی فتح‌ا...‌زاده و کامران صاحب‌پناه از همین گزینه‌هایی هستند که شاید مسوولان وزارت و حتی باشگاه تأییدشان نکنند اما نشانه‌هایی وجود دارد که احتمال انتخاب آنها را افزایش می‌دهد.

پندار توفیقی یکی از گزینه‌هایی است که خیلی جدی‌تر از سایرین نامش مطرح شده. بخصوص که بلافاصله بعد از اعلام وزیر ورزش درباره اقدام برای پیدا کردن جایگزین افشارزاده، او به عنوان دبیر هیات‌مدیره باشگاه استقلال معرفی شد. همین موضوع هم به شدت احتمال انتخابش از سوی وزارت را افزایش داد. بخصوص که خبرهای پشت‌پرده‌ای که از مدت‌ها پیش به گوش می‌رسید، از ارتباط خوب توفیقی با وزارت ورزش خبر می‌داد که در ورود او به باشگاه استقلال بی‌تأثیر نبوده است. حالا هم قطعاً اعتمادی که مسوولان وزارت به او دارند، می‌تواند شانس توفیقی را برای نشستن بر صندلی مدیریت افزایش دهد. او یکی از اعضای اقتصادی هیات‌مدیره بوده و تخصص او در زمینه اقتصادی می‌تواند در شرایط فعلی کمک حال استقلال هم باشد.

در کنار توفیقی نام منصور قنبرزاده است که با قدرت مطرح می‌شود. او به واسطه رابطه خوبی که با گرشاسبی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران دارد، به شدت در معرض انتخاب قرار دارد. ضمن اینکه قنبرزاده در طول مدت مدیریت در باشگاه نفت تهران، کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته و همین کارنامه می‌تواند پشتوانه‌ای برای انتخاب او باشد. البته خود قنبرزاده بعد از مطرح شدن این خبر، آن را تکذیب کرده و گفته: « هیچ صحبتی با من در این باره نشده و تا وقتی که حرفی با من زده نشود من هم نظری در این خصوص ندارم. من با تخیلات زندگی نمی‌کنم و صحبتی هم با من در این باره نشده است.» با این حال اما با توجه به ویژگی‌هایی که گفته شد، بعید نیست مسوولان درباره انتخاب او بررسی‌های لازم را انجام دهند.

هرچند نام علی فتح‌ا...‌زاده کمتر از دو گزینه قبلی به گوش می‌رسد اما واقعیت این است که او همیشه یک آلترناتیو قوی برای مدیران استقلال به حساب می‌آید و با توجه به کارنامه خوبی که از زمان مدیریتش در باشگاه استقلال به جا مانده، خیلی از استقلالی‌ها دوست دارند فتح‌ا...‌زاده را بار دیگر در مقام مدیریت این باشگاه ببینند. این البته همان وضعیتی است که کامران صاحب‌پناه هم دارد. با این تفاوت که صاحب‌پناه روابط نزدیکی هم با شاهرخ سبک‌دست دارد و همین موضوع می‌تواند شانس او را برای حضور دوباره در باشگاه استقلال افزایش دهد. به هر حال همه می‌دانند که در هفته‌های اخیر اختلاف‌هایی بین افشارزاده و سبک‌دست به وجود آمده بود و هر دوی آنها در تلاش بودند تا دیگری را از میدان به در کنند که در نهایت ظاهراً سبک‌دست برنده این دوئل شد. با این وضعیت بعید نیست حالا هم او موفق شود که گزینه‌ خود را به جای افشارزاده بنشاند.

با وجود تمام این گزینه‌ها اما تجربه‌هایی اینچنینی در استقلال خبر از این دارد که همیشه باید منتظر یک گزینه دیگری هم باشیم که هیچ وقت نامی از آن برده نمی‌شود و ناگهان به عنوان انتخاب نهایی معرفی می‌شود!

به هرحال با توجه به اینکه تصمیم نهایی در این رابطه با وزارت ورزش است، قطعاً نمی‌توان هیچ یک از این گزینه‌ها را جدی و قطعی دانست و همه آنها گمانه‌زنی‌هایی هستند که با توجه به برخی نشانه‌ها مطرح می‌شوند. در نهایت اما این وزارت ورزش است که پس از انجام بررسی‌های لازم گزینه مورد نظر را انتخاب می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج