اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۴۱۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: بازی سختی با استقلال داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: خوشبختانه با توجه تمریناتی که در تعطیلات داشتیم شرایط خوبی را پیدا کردیم و آماده برگزاری بازی با استقلال هستیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه پدیده، محمدرضا مهاجری اظهار داشت: در تعطیلات مجدد لیگ برتر بازی‌های دوستانه مناسب و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای بازی با استقلال در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

وی افزود: برخورداری از بازیکن خوب به تنهایی باعث برد یک یک تیم نمی‌شود بلکه باید روحیه مناسب نیز وجود داشته باشد که اکنون این شرایط بر تیم پدیده حاکم است و با این روحیه‌ای که در بازیکنان وجود دارد، شک نکنید که می‌توانیم تیم استقلال تهران را شکست دهیم.

مهاجری با اشاره به حساسیت بالای بازی با استقلال تهران اظهار کرد: بازی در مقابل استقلال و پرسپولیس هرقدر هم که در جدول شرایط خوبی نداشته باشند سخت و دشوار خواهد بود چرا که این دو تیم از بهترین‌ها هستند و حالا استقلال نیز صدرنشین لیگ است و این شرایط را برای ما ممکن است سخت‌تر هم بکند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: بازیکنان جوان و باتجربه ما آماده‌اند تا حضوری قدرتمند در لیگ برتر داشته باشند و بر همین اساس همه مطمئن باشند که اگر همین روند در تیم حاکم باشد، پدیده تا پایان فصل شگفتی ساز می‌شود.

مهاجری در ادامه پیرامون مصدومیت چند بازیکنش در تیم پدیده نیز گفت: در حال حاضر دو بازیکن تاثیر گذار تیم یعنی حسین بادامکی و یونس شاکری در شرایط مناسبی قرار ندارند و تیم پزشکی در حال معالجه این دو بازیکن خوب است و نمی‌دانیم که آیا آنها می‌توانند به بازی برسند یا خیر.

تیم پدیده خراسان که پس از دیدار دوستانه مقابل سپاهان اکنون تمرینات خود را در مشهد پیگیری می کند قرار است ساعت ۱۵ بیست و چهارم مهر ماه در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف استقلال تهران برود.

نقی‌زاده: به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تمام تلاش‌مان را برای شادی هواداران به کار می‌گیریم و به هیچ تیمی هم باج نمی‌دهیم.

میثم نقی‌زاده با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش در برابر استقلال تهران گفت: استقلالی‌ها صدرنشین هستند اما ما هم نشان داده‌ایم که به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. تاکنون نتایج ما مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس، فولاد، تراکتور و ... این موضوع را تایید می‌کند پس در این بازی هم کسی نباید گول جایگاه استقلال را بخورد.

وی ادامه داد: در طول تعطیلات لیگ تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشتیم و در بازی با استقلال نیز تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در پایان بازی شاهد شادی هواداران پدیده باشیم، امیدوارم در این بازی نیز هواداران مثل همیشه در ورزشگاه حمایت‌مان کنند.

نقی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سابقه‌اش در پرسپولیس در انگیزه‌هایش در این مسابقه اثرگذار است؟ گفت: سابقه حضور در پرسپولیس را دارم و یک سال خیلی خوب را با این تیم گذراندم. اما امروز سرباز تیم پدیده هستم و در هر مسابقه با بالاترین انگیزه ممکن، برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم.

وی در خصوص فوت دلخراش‌ هادی نوروزی، نیز تصریح کرد: هنوز این مساله برایم حل نشده‌است، هادی از فوتبالیست‌های بزرگ و با اخلاق فوتبال ما بود. هیچ‌وقت مساله‌ای حاشیه‌ای از سوی نوروزی ندیدم و از روز اول تا آخری که در پرسپولیس بودم، هادی به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم یاور من بود. فراموش نمی‌کنم که روی نخستین گلی که توانستم با لباس پرسپولیس به ثمر برسانم، نوروزی تاثیر بسزایی داشت و پاس گل داد. خدا هادی را رحمت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج