اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۴۳۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: تعطیلی‌های لیگ به ما ضربه می‌زند

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان معتقد است که تعطیلی‌های مکرر لیگ به فوتبال ما لطمه می‌زند.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا عنایتی در مورد دیدار روز جمعه تیم‌های سیاه‌جامگان و سپاهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: از زمانی که فرهاد کاظمی هدایت سیاه‌جامگان را بر عهده گرفته است تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است و با این وضعیت باید جمعه به مصاف قهرمان چند دوره لیگ برتر برویم. امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل سپاهان به نمایش بگذاریم. ما می‌خواهیم جمعه شب با امتیاز از اصفهان به مشهد برگردیم.

وی در خصوص وضعیت سیاه‌جامگان تا هفته هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: مسلماً سیاه‌جامگان هم مانند تیم‌های دیگر نوسانات زیادی در نتیجه‌گیری داشته است اما با توجه به تجربه زیاد فرهاد کاظمی می‌توانیم به نتیجه‌گیری تیم امیدوار باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: ما در جدول رده‌بندی لیگ سیزدهم هستیم، اما با سه امتیاز می‌توانیم تا رده ششم بالا بیاییم. به نظر من از الان نمی‌شود در مورد جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی قضاوت کرد. تا پایان لیگ فرصت فراوانی باقی مانده است و ما هم می‌توانیم با توجه به فوتبال خوبی که ارائه می‌دهیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

عنایتی در مورد تعطیلی‌های متعدد لیگ برتر به خاطر بازی‌های تیم ملی گفت: این خوب نیست که لیگ پشت سر هم تعطیل شود، البته وقتی حرف از تیم ملی می‌شود باید سر تعظیم مقابل آن فرو بیاوریم، اما تعطیلی‌های مکرر لیگ به کیفیت فوتبال ما ضربه می‌زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج