اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۴۶۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیروزی برزیل در مقدماتی جام جهانی

تیم فوتبال برزیل موفق شد در دومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی با نتیجه ۳-۱ از سد ونزوئلا عبور نماید.

طرفداری: تیم فوتبال برزیل موفق شد در دومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی با نتیجه ۳-۱ از سد ونزوئلا عبور نماید.

شاگردان کارلوس دونگا که با چهار تغییر نسبت به دیدار مقابل شیلی قدم به این مسابقه گذاشته بودند و آلیسون، مارکینیوش، فیلیپه لوییس و ریکاردو اولیویرا جانشین جفرسون، داوید لوییز، مارسلو و هالک شده بودند، موفق به کسب اولین سه امتیاز خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸۷ شدند.

برزیل خیلی زود به اولین گل خود در این مسابقه دست یافت و در ثانیه ۳۷ توسط ویلیان روی اشتباه آلن بورخا دروازه بان ونزوئلا به گل رسید. برزیل خیلی زود و در دقیقه ۱۳ می توانست روی حرکت خوب ویلیان که منجر به موقعیت گل در محوطه شش قدم برای ریکاردو اولیویرا بود به گل دوم دست یابد، اما وی در باز کردن دروازه بورخا ناکام ماند. سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول روی حرکت فیلیپه لوییس، ویلیان ستاره چلسی موفق شد ششمین گل ملی خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم ونزوئلا در صدد جبران نتیجه برآمد و در دقیقه ۶۴ توسط کریستین سانتوس به گل رسید. این اولین گل این مهاجم برای تیم ملی ونزوئلا بود. ونزوئلا پس از این گا تا آستانه کامبکی تاریخی پیش رفت، اما سرانجام روی حرکت داکلاس کوستا، ریکاردو اولیویرا مهاجم سابق میلان موفق به زدن گل سوم و تمام کننده سلسائو شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج