۲۵۴۸۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبرپور: دایی به فوتبال هجومی علاقه دارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس همه منطقی هستند و می‌دانند نباید با احساسات پیش رفت ما باید با انجام بازی‌های خوب و کسب موفقیت روح هادی نوروزی را شاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی قنبرپور در مورد اینکه آیا پرسپولیس برای بازی روز جمعه با صبا آماده است یا خیر اظهار داشت: در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و با اضافه شدن ملی‌پوشان‌مان به تمرینات، آماده بازی با صبا هستیم. صبا مربی خوبی به نام علی دایی دارد که به فوتبال هجومی و باز علاقه دارد. با این شرایط امیدوارم جمعه شاهد بازی خوبی بین پرسپولیس و صبا باشیم و در پایان بازی هم تیم خوشحال، پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس این تیم را مقابل صبا همراهی می‌کنند یا خیر عنوان کرد: قطعاً‌ بازیکنان ملی‌پوش می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند و عیار تیم را بالاتر می‌برند. ملی‌پوشان ما می‌دانند مردم چه توقعی از آنها دارند و به خاطر همین بهترین عملکردشان را ارائه خواهند داد.

مربی پرسپولیس در خصوص شرایط روحی بازیکنان این تیم پس از درگذشت هادی نوروزی و اینکه آیا بازیکنان می‌توانند با روحیه خوب مقابل صبا به میدان بروند، خاطرنشان کرد: مسلماً‌ مصیبتی که به همه ما وارد شد بسیار سنگین بود اما بازیکنان با تجربه‌ای مانند نورمحمدی و بنگر می‌توانند در بالا رفتن روحیه بازیکنان کمک فراوانی کنند. نوروزی در بین ما نیست اما راه پرسپولیس ادامه دارد و ما در این راه محکوم به برتری هستیم.

قنبرپور در مورد اینکه نورمحمدی گفته مسئولان فدراسیون فوتبال کاری کنند تا پرسپولیسی‌ها به احترام نوروزی بازوبند کاپیتانی نبندند، گفت: نمی‌شود بعضی از کارها را احساسی انجام داد. برای برخی مسائل الزامات و قانون وجود دارد. اگر قانون به ما اجازه بدهد از بازوبند کاپیتانی استفاده نمی‌کنیم اما در غیر این صورت باید به قانون احترام بگذاریم.

وی گفت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس همه منطقی هستند و می‌دانند نباید با احساسات پیش رفت ما باید با انجام بازی‌های خوب و کسب موفقیت روح هادی نوروزی را شاد کنیم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشت محمد نوری به این تیم می‌تواند تأثیر مثبتی روی کار شاگردان برانکو داشته باشد، اظهار داشت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد و نوری با تصمیم برانکو به پرسپولیس برگردد می‌تواند از نظر روحی و فنی به تیم کمک کند.

قنبرپور خاطرنشان کرد: بعد از تمام شدن مراسم‌های مربوط به هادی نوروزی باید از کانون هواداران پرسپولیس تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این مدت به هر شکلی پشت خانواده نوروزی و پرسپولیس بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج