adexo3
۲۵۴۹۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌پرسی: تنها یک نفر را سرزنش نکنید

مهاجم هلند در پی ناکامی این تیم در رسیدن به مرحله پایانی یورو ۲۰۱۶ گفت که باید با حفظ اتحاد به فکر جبران این ناکامی در مسابقات بعدی بود.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال هلند در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی آخر خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ طی دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب جمهوری چک شد و از راهیابی به مرحله پایانی این رقابت‌ها بازماند که روبین فن‌پرسی در صدویکمین بازی ملی خود ابتدا یک گل به خودی و سپس یک گل به حریف زد.

با توجه به اینکه تعداد تیم‌های حاضر در مرحله پایانی جام ملت‌های اروپا از این دوره از ۱۶ تیم به ۲۴ تیم افزایش یافته، شدت انتقادات به صعود نکردن‌ نارنجی‌پوشان به این مسابقات شدت گرفته و رسانه‌های هلندی دنی بلیند و شاگردانش را به باد انتقاد گرفته‌اند.

فن‌پرسی پس از این بازی گفت: مردم و رسانه‌ها می‌توانند عقاید خود را در خصوص تیم ملی هلند و ناکامی‌اش عنوان کنند، ولی در حال حاضر چیزی که خیلی اهمیت دارد حفظ وحدت و یکپارچی‌مان است. به هر حال تمامی بازیکنان تمام تلاش خود را در این مرحله از رقابت‌ها به کار بستند، هر چند نتایج خوبی به دست نیامد، اما نباید تنها یک نفر را سرزنش کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر فشار و انتقادی زیادی از تیم هلند شد، عنوان کرد: در طول دوران حرفه‌ای‌ام همیشه در تمامی سطوح انتقاداتی به من وارد بوده و به این چیزها عادت دارم. به هر حال در حال حاضر باید اتحاد خود را حفظ کنیم و به فکر جبران در مسابقات بعدی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج