اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۵۱۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نورمحمدی: بازوبند نوروزی را نمی بندم

کاپیتان پرسپولیس درباره سرنوشت بازوبند تیم گفت: «بازوبند طلايي رنگ هادي باید در كنار شماره پيراهنش بايگاني شود چون هيچ بازيكن ديگري آن بازوبند را نمي‌بندد.»

خبر آنلاین: بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در روز های بدون هادی نوروزی، سخت ترین کار برای علیرضا نورمحمدی است. وی همچنان غمگین و داغدار رفیقش است.

نورمحمدی حالا باید جور هادی را به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس بکشد و همین موضوع کار او را سخت‌تر از بقیه می‌کند.

اظهارات نورمحمدی در این رابطه را با هم می خوانیم:

* شرایط پرسپولیس چطور است؟ آماده بازی با صبا هستید؟

- وضعیت‌مان در روزهای اول این فاجعه که اصلاً جالب نبود اما با بچه‌ها صحبت کردیم و همه مسائل مطرح شد. بازیکنان معتقدند هواداران به اندازه کافی ناراحت هستند و اگر بخواهیم همین‌طور در غم و غصه باقی بمانیم، شرایط‌مان بدتر از این‌ها هم می‌شود. حتماً در زمین بازی هم همین وضعیت بد را با خود می‌بریم و همه چیز از بین می‌رود. الان تیم‌های دیگر که به ما رحم نمی‌کنند، آنها هم می‌آیند تا ما را شکست بدهند و در واقع از پرسپولیس امتیاز بگیرند پس مجبوریم با تمام مشکلات کنار بیاییم.

* به لحاظ فنی، پرسپولیس کم و کسری ندارد؟

- اصلاً. ما با اینکه شرایط روحی‌مان به‌هم ریخته بود اما تمرینات سنگین و سختی را پشت‌سر گذاشتیم، حتی دو بازی تدارکاتی مهم داشتیم و ۴ بازیکن‌مان هم در تیم امید هستند که آنها هم از نظر بدنی در آمادگی کامل به سر می‌برند. با توجه به این شرایط، امیدوار به کسب برد در بازی‌های آینده تیم هستیم. ما همیشه فوق‌‌العاده تمرین کردیم.

* با عدم حضور هادی در ترکیب اصلی چطور کنار آمدید؟

- شاید باورتان نشود اما ما در تیم تصمیم گرفته‌ایم فعلاً به خودمان دروغ بگوییم. مدام به خودمان می‌گوییم هادی نوروزی مصدوم شده و مدتی نمی‌تواند به درفشی‌فر بیاید و از ترکیب اصلی دور شده است. شاید بتوانیم با فریب دادن خودمان، شرایط دیگری بسازیم و داغ هادی را فراموش کنیم چون راه دیگری برای این کار وجود ندارد. البته وقتی تنها می‌شویم، غم و غصه‌های‌مان چند برابر می‌شود به خصوص برای من که یکی از دوستان نزدیکش بودم و قبل و بعد از تمرین هم با او رابطه داشتم. وقتی فرزندش را می‌بینیم که بدتر هم می‌شویم اما امیدوارم در کنار خانواده هادی نوروزی بمانیم و آنها را تنها نگذاریم چون آنها واقعاً داغ بزرگی دیده‌اند.

* تو هم مصاحبه‌ای انجام دادی و گفتی که نمی‌خواهی به خاطر هادی، بازوبند ببندی. آیا هنوز هم روی حرفت هستی؟

- دوست داشتم سر این حرف می‌ماندم اما افراد زیادی با من صحبت کردند و از من خواستند به خاطر خود هادی هم شده، بازوبند ببندم. من هم گفتم باید بازوبندم با آن بازوبند هادی تفاوت داشته باشد. نمی‌توانم همان بازوبند طلایی که شایسته هادی بود را به بازو ببندم. این برای من یک امر غیرقابل باور است. به مسئولان باشگاه پیشنهاد دادم هر طور شده، بازوبند طلایی رنگ هادی را در کنار شماره پیراهنش بایگانی کنند چون هیچ بازیکن دیگری آن بازوبند را نمی‌بندد. امیدوارم هانی زودتر بزرگ شود و مثل هادی یک فوتبالیست خوب باشد تا این بازوبند به او برسد. من گفتم یک بازوبند دیگر به من بدهند. برای بازی با صبا که یک سورپرایز ویژه داریم.

* سورپرایزت را رو نمی‌کنی؟

- صبر کنید تا روز جمعه، آن وقت این سورپرایز را می‌بینید. بازوبند طلایی پرسپولیس فقط به هادی می‌آمد، برای من زشت است که آن بازوبند را ببندم چون متعلق به ما نیست.

* بازی با صبا را چطور می‌بینی؟

- تیم‌های علی دایی همیشه تیم‌های زهردار و سرسختی هستند. مربیان به خوبی صبا را آنالیز کرده‌اند و طی روزهای اخیر، با تاکتیک‌های جدیدی بازی کرده‌ایم تا بتوانیم صبا را شکست دهیم. ان‌شاءا... که بهترین اتفاق ممکن برای‌مان رخ بدهد و بتوانیم کار را تمام کنیم.

* و چه انتظاری از هواداران داری؟

- آنها به قدری فهیم و بزرگوار هستند که نیازی نیست بازیکنان پرسپولیس به هواداران چیزی بگویند یا انتظاری داشته باشند. من مطمئنم تماشاگران پرسپولیس در بازی تیم‌مان مقابل صبا، سنگ تمام بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج