adexo3
۲۵۵۳۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: ۱۵ سال دیگر مربیگری می‌کنم

سرمربی چلسی در مراسم رونمایی از کتاب جدیدش بار دیگر به انتقاد از اتحادیه فو‌تبا‌ل انگلیس پرداخت و عنوان کرد فکر نمی‌کند پانزده دیگر در چلسی بماند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی چلسی در مراسم رونمایی از کتاب جدیدش بار دیگر به انتقاد از اتحادیه فو‌تبا‌ل انگلیس پرداخت و عنوان کرد فکر نمی‌کند پانزده دیگر در چلسی بماند.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی که به زعم خودش سخت‌ترین دوران مربیگری‌اش را سپری می‌کند روز گذشته ( پنجشنبه ) به دلیل انتقاد از داوری پس از بازی برابر ساوت همپتون ۵۰ هزار پوند جریمه و یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. همچنین در صورتی که در یک سال آینده بار دیگر مورینیو درباره داوری صحبت کند محرومیت او تجدید خواهد شد.

ژوزه مورینیو که عصر روز گذشته هنگام معرفی از کتابش مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود به سوالات بی شمار آنها پاسخ داد. او بار دیگر بدون این که اسمی از ونگر بیاورد به انتقاد از این مربی پرداخت و البته تصمیم اتحادیه فو‌تبا‌ل انگلیس در محروم کردن او را یک شرمساری خواند.

سرمربی چلسی در آغاز سخنانش گفت: هر کلمه ای که من به کار می برم برایم خطر محرومیت در پی دارد. خیلی خوشحالم که دستگاه برقی روی من نصب شده است تا هنگامی که صحبت می‌کنم به من شوک وارد کند. فکر کنم در آینده نزدیک این اتفاق از طرف اتحادیه برای من رخ دهد! فکر می‌کنم پرداخت ۵۰ هزار پوند در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم واقعا یک شرمساری باشد و البته یک جلسه حضور نداشتن در استادیوم نیز اتفاق بسیار جالبی است.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل چلسی که جنگ لفظی شدیدی را با همتایش در آرسنال در یک سال گذشته داشته است در حالی با محرومیت روبرو شد که ونگر پس از شکست برابر چلسی به شدت عملکرد مایک دین را زیر سوال برد ، ولی از طرف اتحادیه محروم نشد و محرومیت بازیکنش نیز بخشیده شد ، ولی مورینیو به دلیل انتقاد از روبرت مادلی با محرومیت از سوی اتحادیه روبرو شده است.

آقای "خاص" در ادامه گفت: اکنون چیزی است که ما می دانیم و قبلا نمی دانستیم. یک نفر می‌تواند افراد را در محوطه فنی مربیان هل بدهد ، ولی اتفاقی برایش رخ نمی‌دهد. ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم و مشکلی هم در این باره نیست. کلمه ای که من پس از بازی برابر ساوت همپتون استفاده کردم این بود که داور می ترسد و این کلمه ترس باعث محرومیت من شد ، ولی یک نفری پس از شکست تیمش داور را ضعیف و بی تجربه خواند ، ولی محروم نشد. ‌تنها جنبه خوب تصمیم اخیر فدراسیون فو‌تبا‌ل انگلیس این است که همه مربیان در این کشور می‌توانند حرف‌هایشان را در یک کتاب کوچک بنویسند و به کنفرانس مطبوعاتی برود. کلمه "ترس" ۵۰ هزار پوند جریمه دارد ، ولی ضعیف و بی تجربه نه. باید این کار را انجام بدهیم. من فکر می‌کنم که اتحادیه راهی را جلوی پای مربیان قرار داده است و هنوز می‌توانم بدون نصب دستگاه شوک دهنده برقی در لندن پیاده روی کنم.

چلسی در فصل گذشته با شایستگی و پس از ۳۸ هفته‌ صدرنشینی قهرمان لیگ برتر شد و جام اتحادیه را نیز کسب کرد ، ولی این فصل سایه‌ای از فصل قبل بوده و وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و حتی زمزمه‌های استعفا یا اخراج مورینیو نیز به گوش رسید تا این که باشگاه لندنی با صدور بیانیه‌ای از مربی پرتغالی خود حمایت کرد و عنوان کرد اگر تنها یک مربی بتواند چلسی را از بحران خارج کند آن ژوزه مورینیو است. حالا مورینیو که از طرف باشگاه حمایت شده است باید کارش را پیش ببرد.

سرمربی چلسی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: اگر از من سوال کنید که چه چند سال دیگر مربیگری خواهم کرد می گویم ۱۵ سال من اکنون پانزده سال مربیگری کرده‌ام و ۱۵ سال دیگر نیز مربیگری خواهم کرد و اکنون در میانه راه قرار دارم. من در ۶۷ سالگی مربیگری را به اتمام خواهم رساند. شاید اگر توانش را داشتم چند سال آن را تمدید خواهم کرد. این که بگویم همه پانزده سال آتی را در چلسی خواهم ماند فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد. فو‌تبا‌ل مدرن امروزی این اجازه را خیلی کم به شما می‌دهد. به همین خاطر به طور طبیعی مربیگری‌ام را در چلسی به پایان نخواهم برد. البته دوست دارم به پایان ببرم ، ولی فکر نمی‌کنم که امکان پذیر باشد.

کتاب جدیدی که از ژوزه مورینیو به چاپ رسیده است داستان افتخارات و روزهای او همراه با تصاویر است. مورینیو در ادامه، افزود: این که رونمایی از این کتاب همزمان شده با نتایج ضعیف تیمم کاملا اتفاقی بوده است. من به این نیاز ندارم که کتاب رونمایی کنم تا به مردم بگویم که در دنیای مربیگری چه افتخاراتی را کسب کرده‌ام. کسانی که من را بشناسند می دانند که من در مربیگری چه افتخاراتی داشته‌ام. کسانی که از من نفرت داشته باشند می دانند که من چه کارهای بزرگی در مربیگری انجام داده‌ام.

چلسی فردا (شنبه) در لیگ برتر برابر آستون ویلا به میدان برود. او درباره این بازی گفت: قطعا چهار بازیکن تیمم را برای این بازی نخواهم داشت. بابا رحمان، اسکار، فالکائو و جیبوبوجی را در اختیار نخواهم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج