adexo3
۲۵۵۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: دوست دارم سرمربی اسپانیا شوم

سرمربی بارسلونا معتقد است که بارسلونا و تیم ملی آرژانتین خواهان بهبودی کامل مهاجم خود هستند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی بارسلونا معتقد است که بارسلونا و تیم ملی آرژانتین خواهان بهبودی کامل مهاجم خود هستند.

لوییس انریکه از فشار فدراسیون فوتبال آرژانتین بر لیونل مسی مبنی بر بازی کردن او در دیدار های تیم ملی خود ترسی ندارد. سرمربی بارسلونا در این باره گفت: این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نیست. من مطمئن هستم که فدارسیون آرژانتیین و بارسلونا خواستار بهبودی ۱۰۰ درصد مسی هستند. اطمینان دارم که تاتا مارتینو سرمربی آلبی سلسلته بهبودی کامل او را می‌خواهد همانطور که من و مسی نیز این را می‌خواهیم.

سرمربی بارسلونا راجع به بازی آینده خود برابر رایووایکانو گفت: واضح است که ژاوی هرناندس و آندرس اینیستا دو بازیکنی که سال گذشته بازی کردند در این دیدار حضور ندارند. نباید به دنبال بازیکنانی مثل این دو نفر بود. آن‌ها قدرت خاصی در تصاحب توپ دارند و در برابر حریف ، مخصوصا اینیستا، توانا هستند. برای ما روشن است که حریف ما را دچار مشکل خواهد کرد. توپ به راحتی در تصاحب تیم ما نخواهد بود.

او افزود: اگر در مالکیت توپ بی دقت باشیم حریف توپ را از ما خواهد ربود. زمانی که توپ در اختیار مان باشد آن ها کمتر می توانند به آن دست پیدا کنند و این موضوع اهمیت زیادی دارد. بازی سختی خواهد بود و اهمیت نتیجه بازی روی آن تاثیر گذار خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره بازیکنان آماده و مصدوم تیم گفت: ماسکرانو به این دیدار نمی رسد و برای این پست بازیکنان زیادی وجود دارند. لوییس سوارس ۱۰۰ درصد آماده این بازی است. توماس فرمایلن و آدریانو تمرین کرده‌اند و آماده هستند هرچند که فرمایلن آمادگی صد در صد خود را به دست نیاورده است.

او درباره وضعیت اقتصادی بارسلونا و امضای قرارداد در زمستان اظهار کرد: من هیچگاه درباره وضعیت اقتصادی باشگاه حرف نزده ام. اگر چیزی را بخواهم به طور خصوصی آن را در میان می‌گذارم.

سرمربی اسپانیایی معتقد است که هر بازیکنی روزی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و در ارتباط با رائول گونسالس نیز همین موضوع صدق می کند. او در ادامه افزود: مطمئن هستم روزی می‌توانم با او همکاری کنم چه در نیمکت چه در جای دیگری از جهان فوتبال.

انریکه در پایان در خصوص مربی‌گری در تیم ملی اسپانیا اظهار کرد: دوست دارم سرمربی اسپانیا شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج