adexo3
۲۵۵۵۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی خارج از خانه دورتموند مقابل ماینس

دورتموند موفق شد با گل‌های مارکو رویس و میخیتاریان، در خانه ماینس به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کند.

ورزش سه: دورتموند موفق شد با گل‌های مارکو رویس و میخیتاریان، در خانه ماینس به پیروزی ۲-۰ دست پیدا کند.

شاگردان توماس توخل بعد از اینکه در آخرین دیدارشان شکست سختی مقابل بایرن متحمل شدند، در دیدار امشب به سه امتیاز رسیدند تا فاصله با باواریایی ها را به ۴ کاهش دهند.

در ابتدای بازی ماینسی‌ها بیشتر به حفظ توپ در میانه میدان می‌پرداختند و به این شیوه چند دقیقه‌ای دورتموندی‌ها را گیج کردند. سپس در فرصتی مناسب به محوطه جریمه زردپوشان یورش بردند و چیزی نمانده بود موتو گل نخست بازی را به ثمر برساند اما رومان بورکی هوشیار بود و با واکنشی مسلط مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

بعد از این موقعیت خطرناک شاگردان توخل هم در صدد تهدید دروازه تیم حریف برآمدند. دقیقه ۱۸ نیکو بونگرت روی یک اشتباه توپ را به مخیتاریان تقدیم کرد. همکاری این بازیکن ارمنی با آوبامیانگ موقعیت خوبی را برای مارکو رویس ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن ملی‌پوش موفق شد نتیجه را ۱ بر ۰ بسود دورتموند کند. بعد از این گل ماینسی‌ها بیشتر رو به جلو حرکت می‌کردند اما محافظه‌کار بودند و ریسک لازم از سوی بازیکنان آنها مشاهده نمی‌شد.

خطرناک‌ترین فرصتی که آنها توانستند تا پیش از پایان نیمه نخست خلق کنند، توسط دو بلاسیس شکل گرفت که می‌رفت تا توپ را به موتو پاس بدهد و او کار را تمام کند اما ماتیاس گینتر این پاس را قطع کرد و به این ترتیب خطر از دروازه دورتموند دور شد. نیمه اول با تک گل رویس به سود دورتموند به پایان رسید.

کمتر از یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که خطای بونگارت روی آوبامیانگ یک ضربه پنالتی را برای دورتموند در پی داشت اما رویس که پشت این ضربه ایستاد نتوانست آن را به گل تبدیل کند و مغلوب مشت‌های کاریوس شد. حتی ریباند جو پارک هم نتوانست این موقعیت را به نتیجه‌ای برساند و توپ از گوشه دروازه به بیرون رفت. بعد از این پنالتی ماینسی‌های میزبان سوار بر بازی شدند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند.

دقیقه ۵۹ موتو در صحنه‌ای که با بورکی تک به تک شده بود فرصت داشت گل مساوی را بزند اما مغلوب این دروازه‌بان شد. در این دقایق که ماینس اگرچه کماکان محافظه‌کارانه اما بر بازی تسلط داشت، شاگردان توخل هم چشم به ضد حملات دوخته بودند و بالاخره موفق شدند باز هم روی اشتباه یاران ماینس در دقیقه ۸۲ توسط آوبامیانگ فرصت خوبی را به دست آورند و هنریک مخیتاریان کار را تمام کند. در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این بازی با حساب ۲ بر ۰ به سود دورتموند میهمان به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج