۲۵۵۹۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: قرص می خورم تا اتفاقی نیفتد

سرمربی سایپا گفت: من شبانه‌روز قرص می‌خورم تا در زمان بازی اتفاقی برایم نیفتد.خیلی از مربیان این طور هستند.

خبرگزاری فارس: سرمربی سایپا گفت:برای تیم ملی در جهان به دنبال بازیکنی می‌گردیم که نسب ایرانی داشته باشد و وضعیت موجود به طور کلی نابسامان است چرا که فضا، فضای بی‌اعتمادی است.

مجید جلالی که در اولین همایش آسیب‌شناسی داوران به عنوان مدعو شرکت داشت، در جمع حضار گفت: ما همیشه همدیگر را محکوم می‌کنیم و وضعیت در فوتبال به طور کلی نابسامان است و اگر کسی فکر می‌کند که در فوتبال امروز مربیان یا داوران مقصرند، به بیراهه رفته است. ما امروز برای تولید سرمایه چه کرده‌ایم؟ حتی برای تیم ملی در جهان به دنبال بازیکنی می‌گردیم که نسب ایرانی داشته باشد و وضعیت موجود به طور کلی نابسامان است چرا که فضا، فضای بی‌اعتمادی است.

وی ادامه داد: اگر زباله را زیر فرش بریزیم بعد ۶ ماه کل خانه زباله‌دانی می‌شود در حالی که فرش تمیز است. با این وضعیت خودمان هم در آشغال زندگی می‌کنیم و در این فضا خودمان را تخریب می‌کنیم در حالی که ما در لایه زیرین و تبعیت کننده هستیم.

جلالی ادامه داد: یادم می‌آید در یک بازی در اصفهان داور ۷ دقیقه وقت اضافی گرفت که ۳ دقیقه دیگر هم به آن اضافه شد و ما بازی دو بر یک برده را ۳ بر ۲ باختیم. در کنفرانس چون می‌دانستم جریان چه است و نمی‌توانستم بگویم با بغض گفتم ما را هم ببینید. فردای آن روز هیأت مدیره باشگاه من را خواست و گفت شما خوب کار می‌کنید اما نمی‌توانی حق تیم را بگیری چون ساکت روی نیمکت می‌نشینی و بالا و پایین نمی‌پری. یعنی کارهایی می‌گفتند که از من برنمی‌آمد.

جلالی گفت: اگر گل‌محمدی در هفته اول آنطور صحبت می‌کند چون آن روز بی‌اعتمادی دیده است. اگر در فضای خودمانی بروید او همه چیز را می‌گوید و باید اعتماد حاکم باشد. راه حاکم شدن اعتماد جریمه کردن و منکر شدن نیست. شما جریمه‌ها را بالاتر می‌برید اما وضعیت بدتر هم می‌شود.

سرمربی سایپا یادآورشد: چه کسانی در این وضعیت نقش دارند. جالب اینکه خود داوران علیه خودشان مصاحبه می‌کنند و در جامعه مربیان هم همین وضعیت است. همچنین فدراسیون قوانینی دارد که نه داور خاطی را محکوم می‌کند و نه برای داور خوب تشویقی در نظر می‌گیرد.

وی یادآور شد: از فلان مسئول بعد از بازی پرسپولیس می‌گوید داور بد قضاوت کرد اما اگر همان داور برای سایپا بد قضاوت کند کسی حرفی نمی‌زند، همین فضای بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. جالب اینکه مسئولان می‌گویند چون داوران در سه بازی برای پرسپولیس قضاوت ضعیفی داشتند به آنها گفته‌ایم مراقب باشند و وقتی من چنین صحبتی قبل از بازی با پرسپولیس می‌خوانم چه ذهنیتی می‌توانم داشته باشم. فکر می‌کنم که داور می‌خواهد در این دیدار مواظب برخی‌ها باشد. من شبانه‌روز قرص می‌خورم تا در زمان بازی اتفاقی برایم نیفتد.خیلی از مربیان این طور هستند.

جلالی رو به داورانی که در جلسه بودند گفت: باور کنید دیشب نگران بودم که از بین نروم. ما خیلی اذیت می‌شویم. از یک چیزهایی خبر داریم و وقتی به ناحق هم می‌خوریم وضعیت صد برابر بدتر می‌شود. می‌دانم که شما هم آسوده نیستید و باید حرف‌هایمان را با هم بزنیم. باید بدانید که یک سوت‌تان در آینده من تاثیر دارد و من هم باید بدانم در تصمیمی که می‌گیرید چقدر بعد از آن اذیت می‌شوید و یا چقدر راحت به خانه‌تان می‌روید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج