adexo3
۲۵۶۰۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوسفی: استقلال می تواند قهرمان لیگ شود

محسن یوسفی بازیکن پدیده معتقد است که با وجود در خشش رحمتی در دروازه استقلال اگر بازیکن پدیده در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند، استقلال گلهای بیشتری دریافت می کرد.

ورزش سه: محسن یوسفی بازیکن پدیده معتقد است که با وجود در خشش رحمتی در دروازه استقلال اگر بازیکن پدیده در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتند، استقلال گلهای بیشتری دریافت می کرد.

یوسفی گفت: دیدار استقلال و پدیده بازی بود که هر کس آن را دید، لذت برد. هر دو تیم خوب بازی کردند و فکر می کنم پدیده برتر از استقلال بود. هر تیمی در هر بازی تنها چند بار موقعیت گل زنی پیدا می کند ولی ما مقابل استقلال صدر نشین بارها و بارها صاحب موقعیت گل شدیم و موفق شدیم که فشار زیادی را روی دروازه این تیم وارد کنیم.

او ادامه داد: من در مقابل استقلال۳،۲ موقعیت مسلم گلزنی داشتم که به گل تبدیل نشد در کل من راحت تر به پرسپولیس گل می زنم شاید قسمت نیست که به استقلال گل بزنم. هر چند که رحمتی عملکرد خوبی داشت ولی من فکر می کنم که بازیکنان ما اگر از موقعیتهای خودشان بهتر استفاده می کردند و در زدن ضربات آخر تمرکز بیشتری می کردند، نتیجه به سود پدیده رقم می خورد.

وی افزود: پدیده از ابتدای لیگ عملکرد خوبی داشته ولی چون بازیهای استقلال و پرسپولیس پخش می شود همه در مورد بازی پدیده در این دو دیدار صحبت می کنند، ولی خوب حتما تیم ما یک ایرادی دارد که با وجود فوتبال زیبا نمی تواند نتیجه بگیرد.

یوسفی در مورد پنالتی استقلال، گفت: من دو سال شاگرد آقای مظلومی بودم و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم به عقیده من این درست نیست که در ایران هر تیمی نتیجه نمی گیرد آن را گردن داور و غیره می اندازد، ولی صحنه خطا روی انصاری، خارج از محوطه ۱۸ قدم اتفاق افتاد و اگر هم داور خطا می گرفت پنالتی نبود. ولی جالب اینجاست که بعد از این صحنه با وجودی که معمولا داورها صحنه ها ی۵۰،۵۰ را به نفع میزبان می گیرند. داور ها همه آنها را به سود استقلال سوت می زد و به نظر می رسید قصد جبران کردن دارد.

یوسفی با اشاره به عملکرد سایر تیمهای لیگ، گفت: به عقیده من امسال فولاد و تراکتور و سپاهان آن قدرت سابق را ندارند و تنها رقیب استقلال برای قهرمانی ذوب آهن است و استقلال به راحتی می تواند قهرمان لیگ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج