adexo3
۲۵۶۲۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باقری: باشگاه باید قوی‌تر عمل کند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نباید به رای کمیته انضباطی اعتراض کنم بلکه باشگاه باید به این مسائل واکنش نشان دهد.

خبرگزاری تسنیم: محرومیت سوشا مکانی از همراهی پرسپولیس در بازی با سیاه‌جامگان با واکنش تند برانکو ایوانکوویچ همراه شد و بعد از او، کریم باقری هم به شکل دیگری به این حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد. مربی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مسائل مختلف پاسخگوی سوالات شد.

* محرومیت سوشا مکانی از سوی کمیته انضباطی خیلی برانکو را ناراحت کرد، واکنش شما به این قضیه چیست؟

برانکو حق دارد عصبانی شود. نمی‌دانم چرا و به چه دلیل دروازه‌بان تیم ما را دو روز قبل از بازی محروم می‌کنند. خوب نیست که کمیته انضباطی هر هفته به یک شکل نفرات تیم ما را جریمه می‌کند. باشگاه باید فکری جدی به حال این وضعیت کند.

* برانکو اعتقاد دارد احکامی که علیه پرسپولیس صادر می‌شود عمدی است.

فعلا که همین طور آرا علیه پرسپولیس است. سوال من از مسئولان کمیته انضباطی این است که دلیل محرومیت مکانی واقعا چیست؟ او بی‌دلیل در بازی با ملوان کارت گرفت و بازی با ذوب‌آهن را از دست داد. این قضیه تمام شد و رفت و نمی‌دانم دیگر چرا مکانی را در بازی‌های لیگ محروم کرده‌اند؟ این شرایطی که علیه پرسپولیس وجود دارد خوب نیست چرا که دیگر هیچ راهی برای اعتراض بازیکنان و مربیان تیم نگذاشته‌اند. باید راهی هم برای اعتراض که به اشتباهات بگذارند و این طور نباشد که با کوچکترین اعتراض بازیکن و مربی او را محروم و جریمه کنند.

* به نظر می‌آید قرار نیست پرسپولیس رنگ آرامش را به خود ببیند؟

به عقیده من باشگاه باید در این مسائل قوی‌تر عمل کند و به تصمیماتی که علیه پرسپولیس گرفته می‌شود واکنش نشان دهد. وقتی مکانی در بازی‌های جام حذفی اخطار گرفته چرا باید در لیگ هم محروم شود. من از باشگاه می‌خواهم این قضیه را به طور جدی پیگیری کند و اجازه ندهد حق تیم پایمال شود.

* چرا پرسپولیس نتوانست در بازی با صبا ۳ امتیاز را کسب کند در حالی که هواداران استقبال خوبی از این بازی به عمل آورده بودند؟

بازیکنان ما در بازی با صبا می‌خواستند به هر شکلی که شده برنده شوند و برد تیم را به خانواده هادی نوروزی تقدیم کنند و به همین خاطر به جای بازی منطقی رو به بازی احساسی آوردند اما این دلیل نمی‌شود تلاش بازیکنان را نادیده بگیریم. همه آنها با تمامی وجودشان در این بازی برای پیروزی تلاش کردند. جا دارد از هواداران هم تشکر کنم که با وجود نتایج نه چندان خوب تیم باز هم برای حمایت ما به ورزشگاه آزادی می‌آیند و ما را شرمنده خود می‌کنند.

* شاید به خاطر اینکه پرسپولیس خوب بازی می‌کند تماشاگرانش به ورزشگاه می‌آیند؟

قطعا هواداران نکات مثبتی را در تیم می‌بینند که به این شکل ما را حمایت می‌کنند. به هر حال حمایت تماشاگران باعث می‌شود بازیکنان تلاش خود را بیشتر کرده و با روحیه بهتری بازی‌ها را ادامه دهند.

* تضمینی است که پرسپولیس در ادامه لیگ در کورس قهرمانی قرار بگیرد؟

نه، در فوتبال هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به جمع مدعیان انجام خواهیم داد و ان‌شاالله با حمایت هواداران بتوانیم به خواسته خود برسیم.

* بازی با تیم سیاه‌جامگان را چطور می‌بینید؟

روز گذشته تمرینات سبکی را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا بازیکنان برای بازی با سیاه‌جامگان سرحال باشند. واقعیت این است که تعطیلات لیگ به ضرر ما تمام شد و تیم از شرایط ایده‌آل خود تا حدی فاصله گرفت. الان هم بازی‌ها فشره برگزار خواهد شد تا جبران آن تعطیلات شده باشد. این نوع برنامه‌ریزی به نفع هیچ تیمی نیست و کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج