اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۶۴۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عملکرد ضعیف بارسلونا و نگرانی‌های انریکه

مردان انریکه در این فصل فراز و نشیب بسیاری داشته‌اند، ابرستارگان این تیم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند، اما خط دفاعی بارسلونا عملکرد ضعیفی داشته است.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در رتبه دوم لالیگا ایستاده و این برای یک مربی هرگز نقطه ضعف نیست، اما هوادارانی که به ۳ قهرمانی در هر فصل عادت کرده‌اند، در پیروزی ۵ بر ۲ تیمشان مقابل رایو، دو گل دریافت شده را بیشتر از ۵ گل زده مشاهده می‌کنند و درباره آن حرف می‌زنند.

تیم انریکه، در ۱۳ بازی گذشته خود ۲۲ گل دریافت کرده و در آخرین بازی خود برابر رایووایکانو بارها مقابل خط حمله این تیم عقب نشینی کرد. این تیم در ۸ بازی برگزار شده از لالیگا یازده گل دریافت کرده و نسبت به بارسلونای دو فصل گذشته معادل ۳۵ درصد در خط دفاعی افت داشته است.

بسیاری از کارشناسان علت اصلی این افت در بخش آماری را عملکرد بسیار ضعیف تراشتگن توصیف می‌کنند اما نمی‌شود ناهماهنگی تامل برانگیز در میان مدافعان بارسلونا را نادیده گرفت.

برای لوئیس انریکه، انتخاب براوو به جای تراشتگن ساده نیست و مربیان دروازه‌بان‌های بارسلونا نه جانشین خوبی از لاماسیا در فهرست خود دارند و نه از رهایی کامل براوو از کمند مصدومیت اطمینان حاصل کرده‌اند.

روزنامه مارکا در ستون سرمقاله خود از مقامات بارسلونا می‌پرسد: در لاماسیا دروازه‌بان پرورش پیدا نمی‌کند؟ آیا لاماسیا به عنوان یک مکتب فوتبالی، با داشتن یک خط دفاعی خوب در یک تیم مخالف است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج