adexo3
۲۵۶۴۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشکلات پرتعداد استقلال و مظلومی تنها

درحالی که حتی جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال هم مدت‌هاست تشکیل نمی‌شود باید تاکید کرد که در موارد انضباطی، مالی و استراتژیک کادر فنی استقلال کاملا تنها با مشکلات برخورد می‌کند.

خبرگزاری مهر: ماجرای بازخواست کردن از فخرالدینی و خرسند‌نیا توسط پرویز مظلومی یک طرف، ماجرای تنها ماندن کادر فنی تیم وسط حاشیه ها و مشکلات استقلال طرف دیگر.

پرویز مظلومی از میلاد فخرالدینی بازخواست کرد اما واقعیت این است که کافی بود این بازیکن را برای توضیح دادن در مورد اعتراضش به هنگام تعویض از زمین مسابقه به کمیته انضباطی عودت می داد اما مظلومی خودش را درگیر همه مشکلات کرده و به همراه پورحیدری تقریبا کسی را پیرامون خود نمی بینند.

در ماجرای کرار حداقل پنج بار افشارزاده اعلام کرد که با وی برخورد می کنند، همین تعداد بار هم نظری جویباری گفت که حق با کرار است و پولش را باید پرداخت کنیم، اما ماجرای کرار اصلا حل نشد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در داستان مگویان نیز همین اتفاق رخ نمود، در مورد اردوهای بلند مدت کی روش هم مظلومی در مصاحبه ها تقریبا تنهاست و از باشگاه کسی او را همراهی نمی کند.

نکته بدتر در همه این موارد آن است که هفته هاست هیات مدیره در این باشگاه تشکیل جلسه نداده و تکلیف حقوق بازیکنان معلوم نیست و اصالتا برنامه ای هم در این رابطه دیده نمی شود چون اصلا جلسه‌ای تشکیل نشده و افشارزاده هم در باشگاه نیست.

در واقع مظلومی در استقلال تنهاست او می‌کوشد همه مشکلات را خودش یا با کمک پورحیدری حل کند این همه در حالی رخ می‌دهد که خود پورحیدری هم انگار خسته شده و پایش را از بسیاری از مسائل کنار کشیده و حتی یک بار اعلام کرد که از ساعت تمرین خبر نداشته و در ساعت اشتباه به محل تمرین رفته که با توجه به سرپرست بودن وی در تیم این یک اتفاق نادر در همه ادوار فوتبال محسوب می‌شود.

در هر صورت آخرین مصاحبه افشارزاده که اعلام کرد در استقلال می‌ماند کار را سخت تر هم کرده چرا که هیچکس نمیداند بالاخره عاقبت استقلال به کجا میرسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج