adexo3
۲۵۶۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده بانی آشتی قلعه‌نویی و نکونام

در حالی که پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام از سوی دادگاه مطبوعات مختومه اعلام شده بود اما با شکایت مجدد سرمربی سابق استقلال این پرونده دوباره به جریان افتاده است.

ایران ورزشی: در حالی که پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام از سوی دادگاه مطبوعات مختومه اعلام شده بود اما با شکایت مجدد سرمربی سابق استقلال این پرونده دوباره به جریان افتاده است. قلعه‌نویی که از حکم صادره راضی نبود پس از رد اتهام نسبت به نکونام دوباره از طریق وکیل خود پیگیر پرونده شده که در نهایت قضات اعلام کردند پرونده برای بررسی دقیق‌تر باید به جریان افتاده و از متهم به دادستانی دعوت شود. روز گذشته این جلسه در دادگاه مطبوعات برگزار شد و در حالی که جواد نکونام همراه آرش برهانی به دادگاه مطبوعات رفته بود، دادستانی با شنیدن حرف‌‌های وکیل قلعه‌نویی و جواد نکونام تصمیم گرفت ادامه رسیدگی به این پرونده را به یک ماه دیگر موکول کند.

خود قلعه‌نویی به دلیل اینکه عازم اوکراین شده در این نشست شرکت نکرد. در همین راستا شنیده می‌شود که علی فتح‌ا...زاده می‌خواهد به زودی امیر قلعه‌نویی را برای آشتی با جواد نکونام به دفترش دعوت کند. فتح‌ا...زاده که اخیرا رابطه مطلوب‌تری با امیر قلعه‌نویی پیدا کرده و سرمربی سابق آبی‌ها را در سفر به اوکراین همراهی می‌کند، می‌خواهد این پرونده را خود جمع جور کند تا استقلالی‌های قدیمی بیش از این در دادگاه دیده نشوند.

فتح‌ا... زاده در همین سفر اوکراین صحبت‌هایی با امیر قلعه‌نویی خواهد داشت و اگر سرمربی سابق استقلال موافقت کند که از پیگیری پرونده مذکور بگذرد به زودی شاهد حضور توامان او و جواد نکونام در خیابان لارستان خواهیم بود.

فتح‌ا...زاده خیلی دوست دارد که بار دیگر استقلالی‌ها را دور هم جمع کند و در همین راستا به دنبال ایجاد زمینه آشتی امیر و جوادی است که روزگاری دل جدا شدن از هم را نداشتند. از یاد نمی‌بریم که وقتی نکونام به استقلال آمد به شدت مورد استقبال امیر قلعه‌نویی قرار گرفت و حتی سرمربی استقلال پی در پی از این بازیکن به دلیل حضور در جمع آبی‌ها تشکر و قدردانی می‌کرد اما در میانه‌های راه بخصوص فصل سیزدهم اتفاقاتی رخ داد که در نهایت منجر به انتشار آن مصاحبه توفانی از جواد نکونام و متعاقبا شکایت امیر قلعه‌نویی شد. شاید فتح‌ا... زاده هم به دنبال یادآوری آن روزهای خوش میان امیر و جواد است و می‌خواهد با همین حربه دو استقلالی را با هم آشتی دهد.

برهانی: می‌خواهم نکونام و قلعه‌نویی را آشتی بدهم!

آرش برهانی درباره حضورش در دادگاه قلعه نویی و نکونام و این شائبه که برای شهادت علیه قلعه نویی به این جلسه رفته، این‌طور توضیح می‌دهد: «من اصلا برای شهادت دادن علیه کسی به دادگاه نرفتم بلکه برای این رفتم که بخواهم نکونام و قلعه نویی را آشتی بدهم. یک اتفاقی بین این دو افتاده اما درست نیست که در رسانه‌ها مطرح شود. من نیتم این بود این دو نفر با هم روبه‌رو شوند اما قلعه نویی امروز در دادگاه حاضر نشد. من دوست دارم این قضیه به خیر و خوشی تمام شود. اتفاقا قاضی پرونده هم دنبال همین مساله است و من از تلاش‌های او ممنون هستم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج