adexo3
۲۵۶۸۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وقتی همه سرکار بودیم

پس از پایان غائله مربوط به استعفای محمد خاکپور از مربیگری تیم‌ فوتبال امید، معلوم شد ناز و قهرکردن‌های کی‌روش بیش از نکات فنی او در دل و جان و رفتار مربیان ما تأثیر گذاشته.

روزنامه شهروند: پس از پایان غائله مربوط به استعفای محمد خاکپور از مربیگری تیم‌ فوتبال امید، معلوم شد ناز و قهرکردن‌های کی‌روش بیش از نکات فنی او در دل و جان و رفتار مربیان ما تأثیر گذاشته چون اخیرا تا اتفاقی رخ می‌دهد، مسئول فنی تیم از ناظم الشریعه گرفته تا محمد خاکپور بنای استعفا و قهر کردن می‌گذارد اما بلافاصله پس از چند رایزنی و افزایش مبلغ در سمت قبلی می‌ماند.

سرکاری بود؟

خاکپور پس از قهرمانی با تیم امید در رقابت‌های غرب آسیا به دلیل آنچه «وجود برخی مشکلات» خواند، استعفا کرد اما با اتمام حرف و حدیث‌ها پس از جلسه اخیر خود و کادر فنی‌اش با رئیس فدراسیون فوتبال، رأی ماندنش صادر شد. در این جلسه افرادی مانند حبیب کاشانی، مدیر تیم امید و رسایی حضور داشتند و پس از توافق دوجانبه، رئیس فدراسیون ما با همان خنده‌های همیشگی از توافق برای ادامه حضور کادر فعلی و ترغیب تیم به کسب جواز صعود المپیک و قهرمانی در آسیا خبر داد.

اظهارات کاشانی

مدیر تیم امید به‌عنوان نخستین نفر پس از قطعی شدن ماندن خاکپور از او تمجید کرد: «هیچ جای دنیا این را نمی‌پذیرند اگر مربی بعد از برکناری یا استعفا تا ٢سال بعد حرفی بزند و انتقادی کند دو برابر مبلغی که دریافت کرده است را برگرداند. قرار بر این شد این موارد تصحیح شود. بندی در قرارداد کی‌روش وجود دارد که از او با توجه به سابقه و تجربیاتش خواسته شده بر تیم‌های پایه نیز نظارت کند و باید این مسأله هم اجرایی شود.» طباطبایی و عزیزیان قرارداد مرحله دوم خود را امضا کردند و تنها خاکپور و مایلی‌کهن آن را امضا نکرده‌اند که کاشانی کاملا مسئولیت این اتفاق را که ناشی از اشتباه خودش بود، پذیرفت. قرارداد کادر فنی از اول فروردین ماه امسال تا پایان اسفند ماه است.

توجیهات خاکپور

محمد خاکپور هم دراین‌باره توجیهات قشنگی بر زبان آورد: «بعضی‌ها گفتند به خاطر پول و منافع شخصی استعفا داده‌ام. قصد باج‌خواهی نداشتم و فقط خواستم احترام کادر فنی حفظ شود. در یک‌سال گذشته مدام گفته‌ام قرارداد باید دوطرفه باشد، نه این‌که قرارداد در فدراسیون تنظیم شود و برای امضا به دست مربی برسد. مهم‌ترین مسأله امضا نشدن قرارداد اعضای کادر فنی بود که قول حل ماجرا داده شد.» درنهایت این بازی جدید هم مثل بیشتر استعفاهای این‌چنینی باعث در امان ماندن توامان سیخ و کباب از افتادن در آتش شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج