adexo3
۲۵۷۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایسکو: رائول یک اسطوره است

هافبک ۲۳ ساله سفیدپوشان مادریدی معتقد است اشتباه جزیی از این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن ممکن است به قیمت شکست خوردن‌شان تمام شود.

خبرگزاری تسنیم: ایسکو با هشدار به هم‌تیمی‌هایش در آستانه بازی فردا شب (چهارشنبه) رئال‌مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن در گروه A از لیگ قهرمانان اروپا گفت: پاری‌سن‌ژرمن تیم خیلی خوب و کاملی است. آنها چند بازیکن بزرگ در ترکیب خود دارند که می‌توانند در سرنوشت بازی تأثیرگذار باشند. PSG تیمی سریع و قدرتمند است.

هافبک اسپانیایی مادریدی‌ها عنوان کرد: انتظار دو بازی خیلی دشوار را مقابل این تیم دارم، بازی‌هایی که برنده‌اش روی تفاوت‌های ناچیز رقم خواهد خورد و تیمی که اشتباهات جزیی مرتکب شود، تاوانش را پس خواهد داد. اگرچه نباید فراموش کرد که پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال‌مادریدی باید بازی کند که تیمی باکیفیت و در حملات زهردار است. البته فکر نمی‌کنم بازی خیلی پرگلی شود ولی امیدوارم اگر بازی گلی داشته باشد، متعلق به تیم ما باشد.

ایسکوی ۲۳ ساله همچنین در تمجید از اسطوره مادریدی‌ها عنوان کرد: رائول نه تنها برای اسپانیا بلکه برای فوتبال جهان، به خاطر کارهایی که انجام داد، شجاعتی که از خود نشان داد و فداکاری که برای پیراهن رئال‌مادرید داشت، یک اسطوره است. رائول از دوران حرفه‌ای خود تماماً لذت برد.

روز شنبه کریستیانو رونالدو با گلی که در بازی مقابل لوانته به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود در ۳۱۰ بازی با پیراهن رئال را به ۳۲۴ گل رساند و با گذر از رکورد ۳۲۳ گل رائول (در ۷۴۱ بازی) تبدیل به برترین گلزن تاریخ باشگاه رئا‌ل‌مادرید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج