adexo3
۲۵۷۳۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نورمحمدی: برد شیرینی بود

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیمش باید از فرصت بازی‌هایی که در شش هفته آینده در تهران دارد، نهایت بهره را ببرد.

خبرگزاری تسنیم: رضا نورمحمدی ابتدا در خصوص برد مهم تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد گفت: برد شیرینی بود. ما از همان ابتدا تهاجمی بازی کردیم و نشان دادیم که فقط دنبال برد هستیم. چند فرصت دیگر را هم از دست دادیم، ولی مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم هفته آینده در تهران ملوان را شکست دهیم تا با روحیه‌ای بالا به مصاف استقلال برویم.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم پیروزی مقابل سیاه‌جامگان شرایط روحی تیم را خیلی بهتر کند. ما قبل از بازی با استقلال یک بازی مهم دیگر با ملوان داریم و پیش از دربی حتماً باید این مسابقه را ببریم. امیدوارم با آمادگی صددرصد مقابل استقلال قرار بگیریم.

نورمحمدی که بازی با سیاه‌جامگان را به دلیل محرومیت از دست داد، در مورد حکم احتمالی کمیته انضباطی اظهار داشت: طبیعی بود که به دلیل اخراج در بازی مقابل صبا روز گذشته در میدان حضور پیدا نکنم. الان هم در مورد این مسائل هیچ صحبتی ندارم و فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه این تیم چقدر شانس قهرمانی در لیگ امسال را دارد، گفت: ما باید به این فکر کنیم که خیلی زود به بالای جدول برسیم. امتیازهای حساسی را از دست داده‌ایم و حالا باید به فکر جبران باشیم. فکر می‌کنم شش هفته آینده برای ما بسیار مهم است. ما تا هفته پانزدهم در تهران بازی می‌کنیم و باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و با کسب بیشترین امتیازها به کورس قهرمانی برگردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج