۲۵۷۳۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: نتایج دلخواهی نگرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم اما نتیجه دلخواه را نگرفته‌ایم.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه شرایط تیم پرسپولیس چطور است، اظهار داشت: دغدغه اصلی من این است که تیم چطور تمرین کند و چه کاری انجام دهیم تا بهتر نتیجه بگیریم البته باید بگویم من از همکاری با این بازیکنان خوشحالم و از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

وی ادامه داد: بازیکنانم انگیزه بالایی برای کار کردن دارند اما واضح است که علی‌رغم بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم نتیجه دلخواهی که می‌خواستیم را نگرفته‌ایم.

برانکو درباره داوری‌های بازی‌های پرسپولیس و همچنین آرایی که کمیته انضباطی علیه این تیم صادر می‌کنند، افزود: این مسئله‌ای است که باشگاه باید آن را پیگیری کند و من تمرکزم را بابت این مسائل به هم نمی‌ریزم.

وی ادامه داد: به هر حال همیشه تیم‌ها مشکلاتی دارند که این مشکلات کم یا زیاد است اما باید به گونه‌ای کار کنیم تا این مشکلات حل شود.

برانکو در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود پرسپولیس چه قولی به هواداران این تیم می‌دهد، افزود: آن چیزی که مایل هستیم این است که بازی به بازی بهتر شویم و به نتایج مطلوبی برسیم اما آن چیزی که در حال حاضر من را راضی می‌کند این است که هواداران از ما راضی هستند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: متأسفانه نتایج خوب به دنبال بازی‌های زیبای ما به وجود نیامده و ما استحقاق بیشتر از آن چیزی که الآن هست را داریم ولی به هر حال این فوتبال است و جذابیت این رشته ورزشی به همین چیزهاست اما مطمئن هستم این تیم آن چیزی را که می‌خواهد به دست می‌آورد.

برانکو در مورد نظرش در خصوص دربی گفت: در حال حاضر فقط به بازی با ملوان فکر می‌کنیم و مهم‌ترین مسئله ما همین بازی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فشرده شدن لیگ به پرسپولیس لطمه نمی‌زند گفت: در هر صورت برنامه اینطور پیشرفت که بازی با سیاه جامگان در یک فشردگی زمانی برگزار شد. بعد از بازی سنگینی که با صبا داشتیم خوشبختانه سنگینی و فشار آن دیدار در بازی دیروز احساس نشد و بچه‌ها کاملاً خوب نشان داند و این از دلایلی است که می‌توانیم بگوییم که تیم از لحاظ فیزیکی و روحی و روانی آماده شده است.

سرمربی پرسپولیس افزود: طبیعی است پرسپولیس زیر این فشارها عملکرد خوبی از لحاظ فیزیکی و روحی و روانی داشته و به همین باور به بچه‌ها تبریک می‌گوییم.

برانکو در مورد جلسه برگزار شده صبح امروز گفت: از این جلسات روتین باشگاه است. پس از بازی با مدیرعامل جلسه برگزار کرده و در خصوص مشکلات جاری نیازهای تیم، مسائل مالی، صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم و در مجموع موضوع خاصی نبود که بخواهم در مورد آن صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کمیته انضباطی دست از سر پرسپولیس بر نمی‌دارد گفت: این مسائل مربوط به باشگاه می‌شود و بهتر است آن را از مسئولان باشگاه سؤال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج