adexo3
۲۵۷۴۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ کنایه‌آمیز پیگرینی به ادعای فن‌خال

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پاسخ ادعای اخیر سرمربی هلندی شیاطین سرخ را داد.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی که شاگردانش در گروه D از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر پذیرای سویای اسپانیا هستند، می‌گوید که اطلاع دقیقی از آمار بازی‌های خانگی تیمش ندارد، ولی مردانش باید عملکرد خود را در دیدارهای خانگی بهبود ببخشند. او همچنین از بازیکنانش خواست که تنها به این بازی فکر کنند و کاری به گذشته نداشته باشند.

وی تأکید کرد: امیدوارم تنها به بازی با سویا فکر کنیم، مابقی چیزها هم تنها آمار و تاریخ است که نمی‌تواند به برد و باخت ما کمکی کند. انتظار داشتیم که سویا وضعیت بهتری در لالیگای اسپانیا داشته باشد، ولی به هر حال هر تیمی در طول فصل ممکن است لحظاتی ضعیف داشته باشد. اینجا اما لیگ قهرمانان اروپاست و سویا هم سرشار از امید و به دنبال راهیابی به دور بعد رقابت‌هاست.

پیگرینی تأکید کرد: سویا چند بازیکن فوق‌العاده دارد و بی‌دلیل نبوده که در دو فصل اخیر برای دو دور متوالی قهرمان لیگ اروپا شده‌ است. اطمینان دارم که تمامی تیم‌ها رؤیای قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر دارند، اما فتح این جام کار آسانی نیست. هدف ما پیروزی در هر بازی که انجام می‌دهیم، است.

سرمربی شیلیایی آبی‌های شهر منچستر همچنین عنوان کرد که یحیی توره بازیکن مهمی برای سیتی است و از بودن در این تیم خوشحال است. پیگرینی گفت که شاید او از بابت انتقادات نگرانی‌های داشته باشد، ولی این با موضوع خوشحال نبودن او در منچسترسیتی متفاوت است.

اخیراً لوئیز فن‌خال گفته است با توجه به اینکه منچسترسیتی چهارشنبه در لیگ قهرمانان در خانه خود بازی می‌کند و نسبت به منچستریونایتدی که در همین روز در مسکو به مصاف زسکا می‌رود، شاگردان پیگرینی برای دربی یکشنبه منچستر دارای مزیت بیشتری هستند.

وی در پاسخ و کنایه به ادعای سرمربی هلندی شیاطین سرخ هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی روی دربی منچستر تأثیری بگذارد و از چهارشنبه تا یکشنبه چند روز برای ریکاوری وقت است. ما در حال حاضر به بازی سویا و کسب سه امتیاز می‌‌اندیشیم، نه به سفر به اولدترافورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج