۲۵۷۴۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدزاده: پرسپولیس هر روز بدتر می‌شود

دروازه‌بان اسطوره‌‌ای فوتبال ایران با تأکید براین‌که پیشکسوتان بیشتر از حمایت مالی نیاز به حمایت معنوی دارند به عنوان عضو قدیمی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان از اقدامات این صندوق قدردانی کرد.

خبرگزاری فارس: احمدرضا عابدزاده درحالی که برای انجام امور مربوط به بیمه تکمیلی خود و خانواده‌اش به دفتر صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور رفته بود گفت: از سال ۸۴ عضو این صندوق هستم و حالا هم که محمد جمشیدی دوست عزیزم مدیرعامل صندوق شده است ارتباط نزدیک‌تری خواهم داشت.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی با بیان این‌که پیشکسوتان بیشتر از حمایت مالی نیاز به حمایت معنوی دارند، گفت: تشکیل باشگاه پیشکسوتان کار خوبی است که کمک بزرگی به پیشرفت همه رشته‌ها خواهد کرد، باید به قهرمانان رسیدگی و توجه کرد چون این کار از نظر روحی، روانی روی آن‌ها اثرگذار خواهد بود، همه قهرمانان برای پرچم جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند و الان باید مورد حمایت قرار گیرند.

عابدزاده در مقایسه فوتبال امروز با گذشته نیز گفت: زمان ما این‌طور نبود که وقتی قرارداد بستیم نیمی از مبلغ قرارداد را دریافت یا اعتصاب کنیم، ما با عشق، و دلی فوتبال بازی می‌کردیم.

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یادآوری خداحافظی خود در بازی پرسپولیس و بایرن مونیخ در سال ۸۵ در ورزشگاه آزادی ادامه داد: برگزاری دیدارهای خداحافظی در شأن ورزشکاران و قهرمانان یکی از کارهای خوب است که می‌تواند روی روحیه آن‌ها اثر مثبت داشته باشد.

وی درباره امکانات ورزشی نیز عنوان کرد: افراد زیادی از من درخواست کرده‌اند که بچه‌های آن‌ها را آموزش دهم، من هم گفته‌ام اگر زمین بازی سراغ دارند با کمال میل این کار را انجام و آن‌ها را آموزش می‌دهم، اما موضوع این است که الان یک زمین مناسب نیست اگر هم باشد باید مسافت طولانی را برای رسیدن به آن طی کرد یعنی باید چند ساعت برای رفت و آمد وقت گذاشت.

ملی‌پوش سابق فوتبال افزود: ساختمان اداری زیادی برای ورزشکاران وجود دارد، اما زمین مسابقه نداریم، این به ضرر ورزش است. باید به ورزشکاران توجه بیشتری شود مثلاً دختران فوتسالیست با کمترین امکانات قهرمان آسیا شدند اگر من پستی داشتم برای همه این بانوان خانه و ماشین به عنوان جایزه درنظر می‌گرفتم، چون کار بزرگی کردند.

عابدزاده درباره وضعیت پرسپولیس نیز بیان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و هر روز هم بدتر می‌شود. آینده خوبی برای این تیم پیش‌بینی نمی‌کنم و اگر قرار باشد با همین روند پیش بروند در رده‌های پایین جدول خواهند ماند. چند سال است که این را می‌گویم، اما توجه‌ای نشده است. امیدوارم فکر اساسی برای این تیم‌ها که سرمایه کشور هستند، بشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج